Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg f.eks ser et innlegg der det står at man oppfordres til å skrive ned sin favoritt-skuespiller, si noe om hvorfor han/hun er favoritt - og se om de responderer.....vil det jeg skriver da vises på skuespillerens FB-side ? For det er jo griseflaut om det plutselig popper opp på deres vegg (eller hva det kalles) at PetraNilsen sier "verdens beste skuespiller"-ish......!!! 

ELLER får de bare et varsel om at de er blitt nevnt???? 

Jeg tør liksom ikke gjøre slikt, før jeg vet at det jeg skriver ikke havner på siden deres. Jeg har jo selv mange ganger blitt tagget, i sånn typisk konkurranser, så skal man skrive hvem man vil ha med...og da får jeg bare et varsel, det har jo ikke blitt lagt ut på siden min. Men bilder fra turer og slikt, DET blir lagt ut på siden min. Jeg skjønner ikke forskjellen...

Kan noen opplyse meg, takk? :)

Anonymkode: 1c3e7...6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man tagges i en kommentar får man kun et varsel. Hvis man tagges i hovedteksten til et innlegg eller bilde dukker det opp på veggen til den som blir tagget. 

Anonymkode: 67347...6fd

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis man tagges i en kommentar får man kun et varsel. Hvis man tagges i hovedteksten til et innlegg eller bilde dukker det opp på veggen til den som blir tagget. 

Anonymkode: 67347...6fd

Tusen takk. Så da vil en slik kommentar under et innlegg kun sees som et varsel, forstår jeg. Takk for hjelp!

Anonymkode: 1c3e7...6f3

Skrevet

Du får bare et varsel når du er nevnt i en kommentar ja. Tagges man i bilder eller innlegg så kan det komme rett på veggen din. 

Det spørs også litt på innstillingene, du kan sette dem sånn at hver gang du tagges i bilder eller innlegg, så skal du godkjenne det før det kommer på siden din. 

De fleste kjendiser har nok det!

Og de store internasjonale kjendisene har vel også en "offisiell" Facebook-side som er for fansen og styres mer av PR-teamet deres enn dem selv, og en hemmelig privat side hvor de lever på Facebook som oss andre som bare har venner de har møtt osv. 

Så du trenger ikke være redd for å tagge en megakjendis, de får sikkert tusen tagger og meldinger og greier hele dagen, som de ikke ser selv engang. Med mindre PR-teamet tenker det er fint å svare :)

Anonymkode: 7ebe3...3e6

Skrevet

Du kan også skrive navnet til den personen uten å tagge vedkommende, da får de heller ikke et varsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...