AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg savner ei venninne helt sykt mye. Vi skilte lag, eller hun ville ikke ha mer kontakt med meg for ca 1,5 år siden. Det er en lang historie, ikke noe drastisk bare vokst ifra hverandre. Men det var litt uenigheter om hvor ofte og mye vi skulle ha kontakt. Hun ville ha meg på en armlengde, jeg var mer der at jeg ville ha jevnere kontakt. Pga dette skjærte det seg. Uansett, jeg har mannen på fb og så her for et par dager siden at de var gift i status oppdatering. Jeg har ikke henne på fb eller sosiale medier. Både meg og samboer hadde litt med de å gjøre, så burde jeg være voksen å gratulere på hans fb? Tenker at det sier veldig mye om meg som menneske om jeg velger å gjøre det. Anonymkode: 9fbb0...605
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg savner ei venninne helt sykt mye. Vi skilte lag, eller hun ville ikke ha mer kontakt med meg for ca 1,5 år siden. Det er en lang historie, ikke noe drastisk bare vokst ifra hverandre. Men det var litt uenigheter om hvor ofte og mye vi skulle ha kontakt. Hun ville ha meg på en armlengde, jeg var mer der at jeg ville ha jevnere kontakt. Pga dette skjærte det seg. Uansett, jeg har mannen på fb og så her for et par dager siden at de var gift i status oppdatering. Jeg har ikke henne på fb eller sosiale medier. Både meg og samboer hadde litt med de å gjøre, så burde jeg være voksen å gratulere på hans fb? Tenker at det sier veldig mye om meg som menneske om jeg velger å gjøre det. Anonymkode: 9fbb0...605 Gjør som du vil, tipper de ikke vil bry seg spesielt uansett . Anonymkode: def1f...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå