Gjest Violetta Skrevet 1. oktober 2005 #1 Del Skrevet 1. oktober 2005 For det er alltid enten de gifte/samboende eller de single som omtales. Men jeg er visst ingen av delene jeg da, eller helst vil jeg være singel med barn. Har ikke lyst å være alenemor, for det er et så belastet ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 1. oktober 2005 #2 Del Skrevet 1. oktober 2005 Yup! Jeg regner i hvertfall kvinner/menn med barn som single, når de ikke har noen kjæreste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. oktober 2005 #3 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 1. oktober 2005 #4 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg er singel med barn annen hver uke... Er jo ikke alene med barnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 1. oktober 2005 #5 Del Skrevet 1. oktober 2005 Nei jeg er ikke alene med barnet, men jeg er singel! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #6 Del Skrevet 2. oktober 2005 De som er alene med barn kalles enten "alenemødre" eller "ensom med vedheng". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
greikar Skrevet 2. oktober 2005 #7 Del Skrevet 2. oktober 2005 Definerer meg som singel jeg da selv om jeg har to barn som er hos meg annenhver uke.. Men andre må gjerne kalle det hva de vil..som dusten som skrev over meg f.eks.. :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 2. oktober 2005 #8 Del Skrevet 2. oktober 2005 De som er alene med barn kalles enten "alenemødre" eller "ensom med vedheng". ← Man kan da ikke kalle mennesker for vedheng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 2. oktober 2005 #9 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ser også på enslige mødre/fedre uten kjæreste som single. Singel med barn, tja hvorfor ikke bruke det når det passer seg sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #10 Del Skrevet 2. oktober 2005 Man kan da ikke kalle mennesker for vedheng? ← Ok da, "ensom med bilag" da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 2. oktober 2005 #11 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ok da, "ensom med bilag" da. ← Barn er ikke ting. Sånn er det. Ensom er jeg heller ikke, men jeg er enslig med barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #12 Del Skrevet 3. oktober 2005 For det er alltid enten de gifte/samboende eller de single som omtales. Men jeg er visst ingen av delene jeg da, eller helst vil jeg være singel med barn. Har ikke lyst å være alenemor, for det er et så belastet ord... ← Det har vel blitt mer positivt ladet nå etter at Mette-Marit entret tronen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 3. oktober 2005 #13 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det har vel blitt mer positivt ladet nå etter at Mette-Marit entret tronen ← Nei jeg synes faktisk tvert imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå