Gå til innhold

Ring dørklokke i borettslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe i veien for å montere Ring dørklokke i et borettslag? Tenker på at det er jo noen familier som daglig går forbi døra mi og som således blir fanget på film pga bevegelse… Har veldig lyst på dette da det er kjekt både for å kunne prate hvis noen ringer på når vi ikke er hjemme, og for også å kunne se i appen hvem som ringer på før jeg åpner. 

Anonymkode: 4a719...60a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke noe problem, du kan også stille inn avstand du ønsker den skal registrere fra, så da er det ikke sikkert andre en de som er i nærhet av klokka blir filmet

Anonymkode: 577d5...3bc

Skrevet

Takk for svar! ☺️

Skrevet (endret)

..

Endret av Millimani
Skrevet
Millimani skrev (1 minutt siden):

Du er samme person som både spør og svarer

?

Anonymkode: c32c8...3e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

?

Anonymkode: c32c8...3e9

Jeg sletta det nå, gikk for fort her...

• Liker 1
Skrevet

Er det inne i en blokkoppgang, eller utenfor feks et rekkehus? Tror du må henge opp en lapp om at det er kamera der men ellers er det vel ok :)

Er det blokk kan du ikke henge opp ved hoveddør til blokken uten tillatelse fra borettslaget. 

Anonymkode: ff284...42b

Skrevet

Det er en liten 3 etg blokk med 9 boenheter totalt - alle har egen inngangsdør. Må jeg hengebro lapp om at det er kamera i ringeklokka altså? 

Skrevet

Jeg mener man er pliktig å henge sånn lite skilt om man henger opp kamera"overvåkning" noe sted ja.. Google loven for det kanskje? Man er pliktig å opplyse tror jeg. 

Anonymkode: ff284...42b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...