Spire21 Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg har alltid vært veldig berørt av denne saken, og nylig leste jeg boken som ble skrevet om han. Skal høre Podcasten også, som omhandler saken. Men er det noen som vet om det er noe nytt nå? Har stefar og mor nå sonet ferdig og er frie? Er de fremmedes sammen? Det er så forjævlig hele saken at jeg kan miste nattesøvnen. Helt grusomt! 5
Justlooking Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Spire21 skrev (2 timer siden): Jeg har alltid vært veldig berørt av denne saken, og nylig leste jeg boken som ble skrevet om han. Skal høre Podcasten også, som omhandler saken. Men er det noen som vet om det er noe nytt nå? Har stefar og mor nå sonet ferdig og er frie? Er de fremmedes sammen? Det er så forjævlig hele saken at jeg kan miste nattesøvnen. Helt grusomt! Uff, den saken var grusom. En nydelig gutt med triste øyne som jeg aldri glemmer. Så galt kan det gå noen ganger dessverre, stakkars barn! Vet ikke noe mer men kommer aldri til å glemme denne skjønne gutten og hans stakkars tilværelse og død ♥️ 6
Beneviento Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 (endret) Jeg vet at stefar og moren fremdeles er sammen og fikk 2 barn som de ikke har fått beholde i hvertfall. Såvidt jeg vet er de begge frie idag. Forferdelig sak.. https://www.kk.no/livet/a-skylde-pa-guttungen-det-finnes-det-ingen-ord-for/73362840 Endret 7. oktober 2021 av Beneviento 7
Spire21 Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2021 Hva var grunnen til at de fikk så kort straff egentlig?? 3
Gjest loveli Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Spire21 skrev (På 7.10.2021 den 14.24): Hva var grunnen til at de fikk så kort straff egentlig?? De bor i Norge. Her er det egentlig bare narkokriminalitet man virkelig blir straffet for. 🤯
Ireko Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 Spire21 skrev (På 7.10.2021 den 14.24): Hva var grunnen til at de fikk så kort straff egentlig?? Stefar ble ikke dømt for drap, men for mishandling med døden til følge. Strafferammene der er (dessverre) mye lavere. Mor ble vel dømt for medvirkning, husker ikke akkurat ordlyden der. Tragisk sak på alle måter! 9
Gjest loveli Skrevet 10. oktober 2021 #7 Skrevet 10. oktober 2021 Ireko skrev (36 minutter siden): Stefar ble ikke dømt for drap, men for mishandling med døden til følge. Strafferammene der er (dessverre) mye lavere. Mor ble vel dømt for medvirkning, husker ikke akkurat ordlyden der. Tragisk sak på alle måter! Helt sinnsykt at seigpining har lavere strafferamme enn kjapp død. Burde vært omvendt egentlig. Når du er faen så gal at du kan torturere et lite barn over tid så er du et stort monster.
non_stop Skrevet 10. oktober 2021 #8 Skrevet 10. oktober 2021 At den lille gutten med hele livet sitt foran seg ligger død under bakken mens det monsteret der får gå rundt i frihet og produsere ene ungen etter den andre gjør meg så forbannet. 24
Gjest loveli Skrevet 10. oktober 2021 #9 Skrevet 10. oktober 2021 non_stop skrev (9 minutter siden): At den lille gutten med hele livet sitt foran seg ligger død under bakken mens det monsteret der får gå rundt i frihet og produsere ene ungen etter den andre gjør meg så forbannet. Jeg er for kastrering i disse tilfellene. Hvis man ikke kan forsørge barn så burde man blitt kastrert eller tvangsmedsinieres slik at man blir steril. Vi må huske på at mange psykiske tilstander går i arv, det er ikke så enkelt som at man bare kan fjerne barna fra foreldrene så ordner det seg. Og stakkars barn, må leve med å bli satt i fosterhjem og vite hva foreldrene dine har gjort.
Aintnofun Skrevet 10. oktober 2021 #10 Skrevet 10. oktober 2021 Uff, hadde man bare visst ❤ Grusomt å tenke på hvordan den lille gutten hadde det. Håper at alle kan bli flinkere å spør andre ommhvordan det går. 6
Spire21 Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2021 loveli skrev (1 minutt siden): Jeg er for kastrering i disse tilfellene. Hvis man ikke kan forsørge barn så burde man blitt kastrert eller tvangsmedsinieres slik at man blir steril. Vi må huske på at mange psykiske tilstander går i arv, det er ikke så enkelt som at man bare kan fjerne barna fra foreldrene så ordner det seg. Og stakkars barn, må leve med å bli satt i fosterhjem og vite hva foreldrene dine har gjort. Ja det er virkelig helt drøyt. Og moren, som skulle være hans trygghet i livet står bare å ser på at den lille gutten hennes blir torturert til døde. Og eneste straffen var en usselt år i fengsel. Begge burde sittet 21år for det de gjorde. Stefarens navn ligger jo offentlig, men ikke morens. Hvorfor blir hun beskyttet på den måten?? 20
Honey Dew Skrevet 10. oktober 2021 #12 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg klarer ikke å forstå hvordan MOREN ville ha 2 barn til med dette monsteret. 27
bonsaijenta Skrevet 10. oktober 2021 #13 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg har ikke lest så mye om saken tidligere, men finner ikke uthvorfor ble Christoffer funnet med papir i nesa og svelget?
Spire21 Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #14 Skrevet 10. oktober 2021 bonsaijenta skrev (40 minutter siden): Jeg har ikke lest så mye om saken tidligere, men finner ikke uthvorfor ble Christoffer funnet med papir i nesa og svelget? Stefar og moren påstår hardnakket at Christoffer selv puttet papiret i nese og svelg for å ta sitt eget liv. Dette er selvsagt løgn. Gutten hadde ca 24 timer tidligere blitt slengt så hardt i veggen at han fikk et 17cm langt brudd i hodeskallen. Det var likevel ikke noe som tok livet av han, men han kastet opp og var i halvsvime hele påfølgende dag stakkars. På kvelden gikk moren en kveldstur, og i mellomtiden putter stefaren papiret i svelget på gutten, som mest sannsynlig var bevisstløs på det tidspunktet. Det gjorde at gutten da ble kvalt til døde 11
Gjest Dikteren Skrevet 10. oktober 2021 #15 Skrevet 10. oktober 2021 bonsaijenta skrev (49 minutter siden): Jeg har ikke lest så mye om saken tidligere, men finner ikke uthvorfor ble Christoffer funnet med papir i nesa og svelget? Anbefaler deg å høre de to episodene av Christoffer-Saken i "Hele Historien" sin podcast - om du allerede ikke har gjort det. Der snakkes det litt om det du nevner. Jeg hadde så vidt satt meg inn i saken, før jeg hørte på podcasten. Etter det følte jeg at jeg fikk et greit overblikk. Jeg kommer til å lese boka til Gangdal, når jeg får tid.
Gjest Chroma Skrevet 10. oktober 2021 #16 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg føler også med de barna de har fått i ettertid. Selv om de ikke bor med foreldrene må det være ubehagelig å vite at de er de biologiske foreldrene.
Spire21 Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #17 Skrevet 10. oktober 2021 Dikteren skrev (24 minutter siden): Anbefaler deg å høre de to episodene av Christoffer-Saken i "Hele Historien" sin podcast - om du allerede ikke har gjort det. Der snakkes det litt om det du nevner. Jeg hadde så vidt satt meg inn i saken, før jeg hørte på podcasten. Etter det følte jeg at jeg fikk et greit overblikk. Jeg kommer til å lese boka til Gangdal, når jeg får tid. Boken er veldig godt skrevet, og ekstremt vond Der kommer det frem mye mer utdypet informasjon enn i podcasten. 3
bonsaijenta Skrevet 10. oktober 2021 #18 Skrevet 10. oktober 2021 Dikteren skrev (36 minutter siden): Anbefaler deg å høre de to episodene av Christoffer-Saken i "Hele Historien" sin podcast - om du allerede ikke har gjort det. Der snakkes det litt om det du nevner. Jeg hadde så vidt satt meg inn i saken, før jeg hørte på podcasten. Etter det følte jeg at jeg fikk et greit overblikk. Jeg kommer til å lese boka til Gangdal, når jeg får tid. Takk, men det lille jeg har lest er vondt nok å lese. Det sitter godt inne å forstå hvordan noen kan gjøre slikt mot et barn. Jeg så bilde av stefaren, og han virker ganske stor og kraftig. For et ynkelig og feig menneske som skader/dreper et forsvarsløst menneske som er attpåtil et barn. 10
bonsaijenta Skrevet 10. oktober 2021 #19 Skrevet 10. oktober 2021 Spire21 skrev (58 minutter siden): Stefar og moren påstår hardnakket at Christoffer selv puttet papiret i nese og svelg for å ta sitt eget liv. Dette er selvsagt løgn. Gutten hadde ca 24 timer tidligere blitt slengt så hardt i veggen at han fikk et 17cm langt brudd i hodeskallen. Det var likevel ikke noe som tok livet av han, men han kastet opp og var i halvsvime hele påfølgende dag stakkars. På kvelden gikk moren en kveldstur, og i mellomtiden putter stefaren papiret i svelget på gutten, som mest sannsynlig var bevisstløs på det tidspunktet. Det gjorde at gutten da ble kvalt til døde Stefaren fikk bare 8 års fengsel for dette?? 4
Spire21 Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #20 Skrevet 10. oktober 2021 (endret) bonsaijenta skrev (13 minutter siden): Stefaren fikk bare 8 års fengsel for dette?? Han mishandlet han psykisk og fysisk ihvertfall 10 måneder. Det startet ganske fort etter at han ble sammen med moren. Psykisk på den måten at han skapte frykt hos han. Sa at hvis han dro til pappaen sin, så får han aldri se moren sin mer. Han brente lekene som Christoffer glemte i stuen, eller som straff for ting. Avtalt tur til Kreta med besteforeldrene som han gledet seg enormt til ble plutselig avlyst pga stefaren. Han turte ikke sitte på morens fang i nærheten av stefaren, fordi da ble han jaget vekk. Sånne eksempler er det mange av også ble det jo det fysiske i tillegg. Begynte med små blåmerker. Deretter kuler i hodet, brennmerker, slepemerker med avgnidd hud på ryggen. 2 uker før han døde fikk han så kraftig juling at folk ble sjokkerte da de så han. Hele ene siden av ansiktet var hovent og blått, og alt det hvite i øyet var rødt. Han overdoserte han på ADHD-medisiner slik at han fikk ufrivillige rykninger i hodet i over ett døgn, og tok video av det som han viste på jobben. Lo og gjorde narr av han. HELT SYKT! 💔 Og dagen før han døde tok han altså tak i beina på den lille gutten og slengte han så hardt inn i vegger at hodeskallen sprakk fra tinningen og til bakhodet. Merkene fra tapet på veggen satt igjen i huden til gutten da han ble observert. En kraft på mellom 70-90km/t. Slike skader man ser hos motorsyklister som krasjer. Også påsto dem at Christoffer gjorde det med seg selv.. Endret 10. oktober 2021 av Spire21 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå