AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg testet svakt positivt idag 9-10 dpo, men så begynner jeg å Google og ser at 75% av «graviditeter» går uoppdaget til grunne fordi de kommer ut som en vanlig mens på samme tid som du forventet mensen. Er det ikke da veldig dumt å teste så tidlig som jeg gjør.. nå føler jeg jo at jeg må vente med å slippe jubelen løs til etter jeg egentlig skulle hatt mensen, enda jeg vet at det selv ikke da er trygt 😓. Mange som har fått positiv test og så mensen som vanlig? Anonymkode: 278d5...07e
SuzsuZ Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg testet tidlig med begge graviditeter og de ble 2 flotte barn, så jeg har ikke erfart det ☺️ Lykke til! 💕
Finki Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg tar sjansen. Er skrudd sammen sånn at jeg ønsker å vite mest mulig, så om det skulle vise seg å være en kjemisk, så er det greit å vite at det har skjedd. Da vet jeg i hvert fall at egget rakk å feste seg. 10 DPO selv og i samme situasjon som deg. Har forresten aldri testet positivt før. Lykke til! 😊
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Denne gangen har jeg mistet 3 ganger på 4 PP. Den ene gangen kom mensen på ikm, andre gangen 4+5 og siste gangen 4+2 (sånn ca hvis jeg husker rett) Så hadde fått svak positiv test på ikm de to siste gangene uansett. Men ja, er ulempen med å teste tidlig. Og håpet blir knust hver gang. Men neste gang jeg får positiv test kommer jeg ikke til å glede meg før det er mer sikkert og testen blir sterk. Men før dette var jeg ikke klar over at det var såpass stor sannsynlighet for det, og iallefall at det har skjedd nesten 3 ganger på rad nå. Anonymkode: c585d...7b8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg har sluttet å teste tidlig, etter jeg to ganger har fått svake streker 9-11 dpo, og så borte på neste tester. Synes det er en for stor påkjenning og skuffelse, så har blitt enig med meg selv at test kun er etter uteblitt mens med 4-5 dager, helst en uke (har litt uregelmessig mens). Jeg vil faktisk kunne juble (litt i alle fall) når jeg endelig får en positiv test. Og jeg har lært på den harde måten at det er risikabelt å gjøre det før IKM. Da slepper jeg også å gå og vente på mensen om jeg får negativ test. Da er jeg i alle fall i gang på ny syklus når skuffelsen kommer. Anonymkode: ab8b7...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå