Gjest Kipp Skrevet 1. oktober 2005 #1 Skrevet 1. oktober 2005 hei! jeg tror jeg har hemorider,og kjenner dem egentlig ikke,så sånnsett er det egentlig ikke et problem. MEN lurer på om det kan være pga hemoridene at jeg har hard/oppblåst mage HVER ENESTE MORGEN! Det går ofte over utover dagen,men noen ganger blir det verre. Må ofte på do... Jeg spiser helt vanlig sunn mat og har ikke noe matallergi(så vidt jeg vet).Kan forresten dette tyde på noe matallergi?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #2 Skrevet 1. oktober 2005 Du hadde nok vært klar over det hvis det var hemorider du har, det gjør vanvittig vondt! Hvorfor tror du du har hemorider egentlig? Det er nok heller kosthold, evt. noe du har spist som du ikke tåler så godt...
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2005 #3 Skrevet 1. oktober 2005 Eller kan det være slik at du har fått hemorider fordi tarmen ikke har det helt bra? HVis du har mye luft hver dag og vondt i magen kan det virke som det er noe i kostholdet tarmen din ikke helt trives med. OG om du i tillegg har hard avføring og er litt "treg", kan det fort bli for mye trykk ned mot endetarmsåpningen som kan gi hemorider. Hemorider kjenner du, for det klør og gjør skikkelig vondt. Men på apoteket får du både slave og stikkpiller som kan lindre. Du trenger ikkenødvendigvis ha direkte matallergi, men tarmen kan allikevel reagere på enkelte ting. Selv må¨jeg holde meg unna melkeprodukter og fet mat om ikke magen skal "krangle"....
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #4 Skrevet 2. oktober 2005 Hvorfor tror du du har hemorider egentlig? ← Jeg kjenner det rett innenfor endetarmsåpningen...dessuten har jeg blødd litt,samt hatt litt kløe,men begge deler er ikke så ille at det palger meg liksom. MEN denne magesmerten har kommet etter jeg fikk hemorider! Takker for tips, lenej; jeg tar meg en tur til apoteket(evt også lege)!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå