AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg var inne på første u/l på SUS. Lokalene var utrolig nedslitt.. føltes nesten som å være i en bygning i Øst-Europa .. ikke så uforståelig siden et nytt bygg er under oppføring .. noen som vet når det tas i bruk? Har termin i mars og håper å få være i nye lokaler Anonymkode: d45fc...1c1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Nye sykehuset SUS er forventet og være ferdig i 2024. Da er planen at noen av sykehuset flyttes over. Det skjer visst gradvis Så det skjer ikke neste år. Vet ikke annet bygg du tenker på Anonymkode: f6d2b...c29 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Fødeloftet er jo fint og hvis alt går som normalt så skal du på pasienthotell så det er bare om du må innom føden det ser litt drid ut. Anonymkode: 70bc0...686 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 59 minutter siden, AnonymBruker said: Fødeloftet er jo fint og hvis alt går som normalt så skal du på pasienthotell så det er bare om du må innom føden det ser litt drid ut. Anonymkode: 70bc0...686 Barsellhotellet har redusert kapasitet (noe må jo finansiere nytt sykehus) så der havner man ikke nødvendigvis selv om alt er normalt. De har stengt flere rom der for å spare penger. 😃👌 Anonymkode: 0e300...af4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Høst, har du vært på Ullevål? 🙈 Føles ut som å være statist i en film fra 30-tallet på noe av de romma. Anonymkode: aff86...14b 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var inne på første u/l på SUS. Lokalene var utrolig nedslitt.. føltes nesten som å være i en bygning i Øst-Europa .. ikke så uforståelig siden et nytt bygg er under oppføring .. noen som vet når det tas i bruk? Har termin i mars og håper å få være i nye lokaler Anonymkode: d45fc...1c1 Nå synes jeg du overdriver veldig. Jeg har trasket i gangene til SUS siden jeg var liten (er 40+) og selv om bygget er gammelt så er det da ikke "utrolig nedslitt" og som "en bygning i Øst-Europa". Anonymkode: 38710...50d 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Barsellhotellet har redusert kapasitet (noe må jo finansiere nytt sykehus) så der havner man ikke nødvendigvis selv om alt er normalt. De har stengt flere rom der for å spare penger. 😃👌 Anonymkode: 0e300...af4 Javel, har flere venninner som har født etter sommerferien og de har da vært på pasienthotellet etterpå. Så det må variere litt... AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nå synes jeg du overdriver veldig. Jeg har trasket i gangene til SUS siden jeg var liten (er 40+) og selv om bygget er gammelt så er det da ikke "utrolig nedslitt" og som "en bygning i Øst-Europa". Anonymkode: 38710...50d Helt enig. Anonymkode: 70bc0...686 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Skrevet 7. oktober 2021 Det ligger omvisningsfilm fra fødeloftet på youtube, synes det var litt traust innredet men er jo et sykehus så ikke annet å forvente. Men syns det var veldig fint at det var i høyden og luftig med vinduer Anonymkode: b86c9...900
KjøttOPP Skrevet 7. oktober 2021 #9 Skrevet 7. oktober 2021 SUS i seg selv er ubrukelige, okke som bygning
bebisss Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 Veien fra fødeloftet til føden er ganske så nedslitt, men herlighet man driter da i dette når man skal føde.. Da er det ikke grønnfargen på veggen som spiller en rolle. Syns jordmødrene der er fantastiske og alle oppe på fødeloftet. Har født to ganger på SUS og har en helt kjempe god opplevelse begge gangene! Det er det som betyr noe♥️ 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 bebisss skrev (3 timer siden): Veien fra fødeloftet til føden er ganske så nedslitt, men herlighet man driter da i dette når man skal føde.. Da er det ikke grønnfargen på veggen som spiller en rolle. Syns jordmødrene der er fantastiske og alle oppe på fødeloftet. Har født to ganger på SUS og har en helt kjempe god opplevelse begge gangene! Det er det som betyr noe♥️ Hvorfor er det slik fokus på det? Forstyrrer det forestillingen om at man er med i en film med perfekte kulisser? Æsj, fargen på veggen forstyrrer fantasiene mine, det er altfor realistisk! Jeg er en prinsesse med vorter og middelmådig stemme, dette går ikke an! Jeg føder en baby, hallo! Anonymkode: ef3b9...044 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #12 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nå synes jeg du overdriver veldig. Jeg har trasket i gangene til SUS siden jeg var liten (er 40+) og selv om bygget er gammelt så er det da ikke "utrolig nedslitt" og som "en bygning i Øst-Europa". Anonymkode: 38710...50d Enig i dette. Jeg har østeuropeisk bakgrunn og da jeg var på sykehuset i forbindelse med min datter (født prematur) var også onkelen min innlagt på sykehus i hjemlandet mitt. Et "stygt" og gammel sykehus i Norge ser ut som himmelen i forhold til mange sykehus i Øst-Europeiske land 🤣 Anonymkode: c24f8...da7 3
bebisss Skrevet 7. oktober 2021 #13 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det slik fokus på det? Forstyrrer det forestillingen om at man er med i en film med perfekte kulisser? Æsj, fargen på veggen forstyrrer fantasiene mine, det er altfor realistisk! Jeg er en prinsesse med vorter og middelmådig stemme, dette går ikke an! Jeg føder en baby, hallo! Anonymkode: ef3b9...044 Hæ? Fokus på hva? De ansattes gode jobb eller fargen? 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #14 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 7.10.2021 den 0.24): Barsellhotellet har redusert kapasitet (noe må jo finansiere nytt sykehus) så der havner man ikke nødvendigvis selv om alt er normalt. De har stengt flere rom der for å spare penger. 😃👌 Anonymkode: 0e300...af4 Hvordan er dette positivt…?🙈 Anonymkode: a00ec...f6e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #15 Skrevet 8. oktober 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er dette positivt…?🙈 Anonymkode: a00ec...f6e Det er ikke positivt... Anonymkode: 0e300...af4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #16 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke positivt... Anonymkode: 0e300...af4 Nei, virkelig ikke. Sorry - vanskelig å lese ironi noen ganger😅✌🏻 Anonymkode: a00ec...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå