AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Hver gang jeg og samboer krangler så nekter han meg å sove i dobbeltsenga. Da skal jeg ligge på en annen seng i huset, fordi dobbeltsenga er HAN’S seng. Tidligere hadde jeg lagt meg i dobbeltsenga, han vekte meg å sa jeg skulle pelle meg ned å legge med i den andre senga. Altså?? Anonymkode: aad8a...aa9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Bli singel. Anonymkode: 27809...85a 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Hva skal jeg gjøre med det? Anonymkode: 548c8...18c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Og dette gidder du fordi....? Anonymkode: 06959...964 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Han kjøpte senga for sine penger, dere flyttet sammen og nå bruker han det mot deg? Ta det opp i fredstid og fortell han at sånn går det ikke an å holde på. Det er umodent og dårlig gjort. Enten får han godta at dere bor sammen og at senga er like mye din som hans, eller så får dere kjøpe en ny seng sammen sånn at han ikke har muligheten. Også ville jeg tenkt meg godt om jeg hadde ønsket å fortsette forholdet med en mann som ikke løser krangler, og som går inn for å fortelle deg st du egentlig ikke er bra nok og at dere ikke skal dele på noen ting... Anonymkode: 6f862...5d9 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Hvorfor er du sammen med en som mentalt fortsatt går i barnehagen? Fortjener du ikke bedre? Anonymkode: 13fbc...f73 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 Dere får slutte å krangle, eller så får du finne deg en som ikke oppfører seg som en trassunge. Anonymkode: 23a8b...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå