Gå til innhold

Tinder og anonyme profiler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt matt av alle de anonyme profilene på tinder som gjerne har bioer som «Er egentlig kjekk» eller «veldig veltrent» «ta en sjanse da vel» «sender bilde hvis det blir match» 

er det noen som virkelig sveiper på disse? Hvis de er så innmari kjekke kan de vel ha bilde av seg tenker nå jeg 😅 

jeg hadde hvertfall aldri sveipet på en sånn profil, men ser det stadig blir fler og fler av dem. Hvem er de som oppretter de og oppriktig tror de skal få flust med matcher og hvem er de som evt gir disse en like? 

Anonymkode: 4f663...00a

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er trolig ingen enkeltgrunn. Noen har noe shady på gang,  andre begynner forsiktig,  og noen vil bare se hva Tinder er. 

Kvinner får gjerne matcher uansett,  og jeg har selv matchet 2 anonyme, bare for moro skyld.  Hun ene var av den blyge sorten, og vi møttes faktisk.  Hun andre hadde fått åpning i ekteskapet,  og var ute etter en elsker. Ikke noe for meg.  

Jeg synes det er like dumt med åpne profiler, som skriver "Er det noe du lurer på, så bare spør".  Ok, hvordan gjør jeg det, lissom? 

M50

Anonymkode: 5333a...6db

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er trolig ingen enkeltgrunn. Noen har noe shady på gang,  andre begynner forsiktig,  og noen vil bare se hva Tinder er. 

Kvinner får gjerne matcher uansett,  og jeg har selv matchet 2 anonyme, bare for moro skyld.  Hun ene var av den blyge sorten, og vi møttes faktisk.  Hun andre hadde fått åpning i ekteskapet,  og var ute etter en elsker. Ikke noe for meg.  

Jeg synes det er like dumt med åpne profiler, som skriver "Er det noe du lurer på, så bare spør".  Ok, hvordan gjør jeg det, lissom? 

M50

Interessant ! Som du skriver får damer match uansett, så jeg trodde oppriktig ikke der var så mange damer som hadde anonyme profiler, skjønner nå det var forutinntatt!

hvordan var hun du møtte da? Hadde du sett bilde av henne på forhånd eller var det ordentlig blinddate for din del? Og ikke minst, var hun din type utseendemessig? Hadde du sveipet hvis hun hadde hatt bilde ? 

Haha, jeg er enig i at det er like dumt!

Anonymkode: 4f663...00a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hvordan var hun du møtte da? Hadde du sett bilde av henne på forhånd eller var det ordentlig blinddate for din del? Og ikke minst, var hun din type utseendemessig? Hadde du sveipet hvis hun hadde hatt bilde ? 

Det var litt spesielt egentlig.  Fikk se bilde ganske tidlig,  og hun var nok ikke en jeg ville sveipet høyre nei. Men vi hadde en morsom tone, og etter et år med sporadisk kontakt, ble vi enige om et rent sextreff, midt i koronaen. Fremdeles litt kontakt ett år senere, men ingen flere møter. 

Prøvde Tinder i Bergen et par ganger,  og der var det merkbart flere anonyme kvinner, uten tekst. Mer enn 10% mener jeg å huske. 

Skrevet

Jeg sveiper på anonyme profiler! Er som kinderegg jeg elsker å åpne 🤩 Får jo se hvem det er på Snap like etterpå.

Anonymkode: f4421...f75

• Liker 2
Skrevet

Sveiper særlig bdsm profiler *elsker*  

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg sveiper på anonyme profiler! Er som kinderegg jeg elsker å åpne 🤩 Får jo se hvem det er på Snap like etterpå.

Sender de bilde på Snap? 

Anonymkode: 99194...c13

Skrevet

Jeg har sveipet høyre på noen anonyme menn. Den første møtte jeg og han var superkjekk. Utseende og personlighet var det jeg må beskrive som perfekt. Det er halvannet år siden, og jeg klarer ikke glemme han helt. Men han var ikke klar for forhold, og jeg mistenker at han ikke var helt ferdig med sin ex. 

Den neste påstod han var anonym pga sin ex. Vel, jeg vet ikke helt om det var sant etter å ha fått bilde på Snap. Han var mildt sagt mindre pen. Han påsto han var viril 40-åring, men så ut som en sliten 60-åring. 

Anonymkode: 84caa...e52

Skrevet

Jøss. Trodde ingen sveipet høyre på disse, jeg 😅. Har ofte lurt på det samme som deg, TS – og kommer nok aldri til å sveipe høyre på en slik :).

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sender de bilde på Snap? 

Jaja. Det tar meg 5 minutter å få bilde til navn. Nå er det ikke snakk om at jeg har matchet hundrevis av slike profiler. Kommer på 4 de siste par månedene. 3 var vanlige menn, men  ikke min smak - Nr. 4 har jeg planer om å møte og knulle hele helgen gjennom, når muligheten byr seg... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jaja. Det tar meg 5 minutter å få bilde til navn. Nå er det ikke snakk om at jeg har matchet hundrevis av slike profiler. Kommer på 4 de siste par månedene. 3 var vanlige menn, men  ikke min smak - Nr. 4 har jeg planer om å møte og knulle hele helgen gjennom, når muligheten byr seg... 

Det er naturlig at mange velger anonyme profiler når en søker f.eks. d/s forhold. Finner dem uten at det står noe i profilen også - veldig mange av mine matcher er riktig anlagt. Enten så er nesten alle menn slik , eller så velger jeg instinktivt riktige profiler 😛 Ikke funnet Ham ennå da. Men har nok av kandidater å sortere fra :) De anonyme er jo spennende. 

Skrevet

Jeg har mange match med anonyme. Får sett bilder på snap etterpå. Enten så er de stygge, eller så er de gift/samboer og ute etter sex. Så har gitt opp de anonyme🙄 

Anonymkode: c5d40...127

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

M50

Dette skriver mange menn også. Gidder man sveipe de til høyre da? Selvfølgelig ikke.

Anonyme profiler har noe å skjule tenker jeg. Hva det er kan nok variere, men jeg ser ingen grunn til å matche med noen som ikke tør stå fram med bilde på Tinder. Unntaket kan være hvis de oppgir at det er pga jobb at de ikke har bilde. Sist gang jeg matchet med en som hadde litt utydelig profilbilde (var litt avstand på bildet, og ellers bilder som viste interesser/i aktivitet) så fant jeg etter hvert ut at han var gift. Selv om han løy om det selvfølgelig. Til jeg fant ut hele navnet hans og konfronterte han med det. Så ja, de som skjuler noe ryker rett ut. Enten det er bilde, alder eller avstand.

Anonymkode: 9ef04...a06

Skrevet

Jeg hadde anonym profil en periode.

Med anonym mener jeg bilde kun av kroppen min.

Det ble mye fitte.

- Chad (29)

Anonymkode: d1ca1...fab

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg hadde anonym profil en periode.

Med anonym mener jeg bilde kun av kroppen min.

Det ble mye fitte.

- Chad (29)

Men ikke mye fitte fra 30+ damene. Trøst for oss damer som er 30+ og seriøse 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men ikke mye fitte fra 30+ damene. Trøst for oss damer som er 30+ og seriøse 😅

Knuller bare nedover i alder. Så meg slipper du fint unna ja ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...