AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Et kjent uttrykk er: sannheten kommer alltid frem». Men gjør den egentlig det? Har en uggen følelse på at mannen hat vært utro- men jeg tror at om det har skjedd vil det aldri komme frem…. Ønsker ikke å forklare hvorfor jeg har denne følelsen, men heller ønsker å høre hva dere tenker? Kommer alltid sannheten frem for en dag? ❤️ Anonymkode: 2ccac...85f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Selvsagt gjør den ikke alltid det. Anonymkode: 1b69a...b3c 13
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Et kjent uttrykk er: sannheten kommer alltid frem». Men gjør den egentlig det? Har en uggen følelse på at mannen hat vært utro- men jeg tror at om det har skjedd vil det aldri komme frem…. Ønsker ikke å forklare hvorfor jeg har denne følelsen, men heller ønsker å høre hva dere tenker? Kommer alltid sannheten frem for en dag? ❤️ Anonymkode: 2ccac...85f Nei. Ikke så vanskelig å skjule heller. Anonymkode: ea03b...d42
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Ja, føler det egentlig. Selvsagt ikke alltid men relstivt ofte. Anonymkode: 7edaa...df4 1
ClausSaus Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Et kjent uttrykk er: sannheten kommer alltid frem». Men gjør den egentlig det? Har en uggen følelse på at mannen hat vært utro- men jeg tror at om det har skjedd vil det aldri komme frem…. Ønsker ikke å forklare hvorfor jeg har denne følelsen, men heller ønsker å høre hva dere tenker? Kommer alltid sannheten frem for en dag? ❤️ Anonymkode: 2ccac...85f Ikke bokstavelig talt alltid. Men som regel brister demningen på en eller annen måte hvis du gir det litt tid. Det kan være noen som vet noe, og som forteller det til noen som… osv. Eller at det glipper ut noe i fylla. Eller at en eller annen fremtidig eks av henne vil ha hevn og forteller deg hva hun gjorde med typen din. Eller masse annet. Det er egentlig temmelig vanskelig å holde noe hermetisk skjult for omverdenen over tid. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Skrevet 7. oktober 2021 Nei, jeg var utro (med samme person) gjennom 3 år i mitt forrige forhold. Ingen andre enn h*n og jeg vet, vi avsluttet vår relasjon for mange år siden. Anonymkode: 232c4...a49
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #9 Skrevet 7. oktober 2021 Nei, det er nok ikke en naturlov, det. Jeg vil nesten tro det er flere utroskap som aldri blir avslørt enn som blir det.. Umulig å vite selvsagt, men jeg kjenner til en del utro og få av dem har fortalt det til partner eller blitt tatt i det. Og de som er blitt tatt er gjerne de notorisk utro, som bare gjør det så mye og så ofte at det er et mirakel at de bare har blitt tatt en gang eller to. Selv med dem kommer jo ikke hele sannheten for en dag, for det er flere de ikke er tatt med. Anonymkode: 26864...d90 2
Gjest 07.27 Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 Nei, det er veldig naivt å tenke sånn.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 For et spørsmål, all den tid en vet med 100% sikkerhet at den ikke gjør det. Anonymkode: 7f708...155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå