AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Min baby ser på meg hele tiden og jeg ser tilbake. hva med dere?? baby er 5 måneder. Anonymkode: 3ca38...b27
Regnbuefisk Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Tror knapt vi hadde øyekontakt en eneste gang mens jeg ammet min. Han var dønn konsentrert om maten og stirret stivt ut i luften mens han spiste 😂
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Under amming eller når hun får mos/grøt? Det varierer veldig. Noen ganger under amming ser hun på meg og klyper meg i nesa, andre ganger må hun fikle med et eller annet. Eller prøver å få øye på hunden vår eller andre som er tilstede. Anonymkode: 8652b...310
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Under amming? Min hadde nesten ikke blikkontakt under amming, men mye blikkontakt ellers. Da han begynte å sitte i stol og spise fast føde, ønsket han mye blikkontakt. Anonymkode: 4ad16...c1b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Under amming, enten drar meg i nesen, drar i genseren, veiver med armene, noen henger stirrer han intens på føflekken ved siden av puppen, ser han på meg begynner han å smile eller le 😊 veldig søtt ❤️ Når han spiser vanlig mat, er han veldig konsentrert og glad Anonymkode: e1815...88c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 Nå er det en stund siden jeg hadde babyer i hus da, men begge så enten rett frem i brystet mitt, på meg eller, veldig ofte hadde de øynene igjen og slappet av/ sovnet tilslutt. Anonymkode: b15a4...56e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Min baby ser på meg hele tiden og jeg ser tilbake. hva med dere?? baby er 5 måneder. Anonymkode: 3ca38...b27 Ja, han stirrer meg i øynene. Dette er en veldig viktig del av tilknytningsprosessen mellom mor og barn og er helt normalt Anonymkode: 72eb6...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå