AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Noen med erfaring? Anonymkode: c05ed...805
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Noen med erfaring? Anonymkode: c05ed...805 Du er knapt gravid ennå, så det har nok ingen sammenheng. Anonymkode: 980cb...f09 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du er knapt gravid ennå, så det har nok ingen sammenheng. Anonymkode: 980cb...f09 Aldri hatt det før hverken gravid eller normalt. Håper det er forbigående. Men egentlig lurer jeg på hvis det fortsetter slik, kan det bli skadelig for fosteret? Anonymkode: c05ed...805
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg hadde høyt blodtrykk i svangerskapet, og måtte medisineres for det. Blodtrykket ble skyhøyt etter hvert, og jeg ble alvorlig syk, men babyen var frisk og ble ikke påvirket av dette (utover at h*n måtte ut før tiden). Anonymkode: a4fd8...7ea
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg hadde høyt blodtrykk hele svangerskapet. Ble ikke medisinert da blodtrykket mitt ble lett aktivert ved minste anstrengelse, så normalt/lavt ved hvile/avslapning. Så legene valgte å sykmelde meg hele svangerskapet, og måtte ta det med ro, og måle x fler hver dag. Det var fare for lavt blodtrykk hvis de medisinerte. Anonymkode: caa9d...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå