Gå til innhold

Han løy om alderen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matchet med en på Tinder. Virker som en kjempefin fyr! Har avtalt å møtes til helgen. Har virkelig sett frem til det. Jeg er i slutten av 30 årene, han i 40 årene. Trodde jeg. Han har oppgitt feil alder på Tinder. Oppdaget det ved en tilfeldighet. Da jeg spurte hvor gammel han er svarte han ærlig.

Men jeg synes ikke det er greit å bli løyet til!! Har i utgangspunktet ikke noe problem med at han er fem år eldre enn det profilen hans sier. Så synes det er veldig dumt. 

Mest lyst til å avlyse daten. Overreagerer jeg? 

Anonymkode: 8f974...c5c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du overreagerer ikke, MEN veldig mange, både menn og kvinner, lyver om alderen 

Anonymkode: cd305...c17

• Liker 6
Skrevet

Vil du date en patetisk mann som lyver for å få ting slik han vil, så ja kjør på. Om en mann hadde løyet til meg om alderen hadde jeg droppet han på sekundet!

Anonymkode: 33abe...25d

• Liker 14
Skrevet

Jeg reagerte på det i starten, men har snakket med så mange kvinner som har løyet på alderen at nå er det mest et skuldertrekk.

Anonymkode: 97364...a6a

Skrevet

Perfekt det.

Mannen skal være mye eldre enn dama.

Anonymkode: d7ba3...77e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Perfekt det.

Hæ? Nei takk. 

Anonymkode: cd305...c17

• Liker 14
Skrevet

Det er et STORT rødt flagg. Da kommer han til å lyve om så mye mer fremover også. Har erfaring fra en annen som gjorde det, og skulle ønske jeg aldri møtte han.

Anonymkode: 473fd...a76

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Perfekt det.

Er det noe vits i å lyve da? Om det skal være sånn?

TS: hadde aldri glemt det.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med alderen hans. Men det at han har oppgitt en annen alder. 

Ts

Anonymkode: 8f974...c5c

• Liker 7
Skrevet

Å slå av noen år på profilen og deretter fortelle sannheten er vel ikke verdens største synd når man dater voksne. Når voksne menn gjør det for å få i stand date med unge jenter/kvinner så er det noe annet, for de kan ikke nødvendigvis håndtere den situasjonen og føler ofte at de ikke kan spørre/si noe.

Anonymkode: 9208f...7b5

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke. Han svarte deg ærlig når du spurte. Hvordan har han løyet til deg?

Anonymkode: 478ec...6f5

• Liker 2
Skrevet

Tar personen straks mindre seriøst. Har skjedd meg to ganger.

Ene med alder 36 på profilen, 43 i virkeligheten. Brukte gamle bilder, slik at jeg først ved oppmøte fikk se diskrepansen. Det ble en ganske komisk konfrontasjon spør du meg 😆😅 ganske dritut. 

Andre fyr var nylig. 38 på profilen, 45 i virkeligheten. Han har jeg ikke møtt ennå, men har fortsatt kontakt etter avsløringen. Liker personligheten hans og han er fin å snakke med, ser bra ut. Tar han ikke seriøst som potensiell partner, men muligens ok for noe seksuelt. Han vil ikke annet uansett. 

Anonymkode: 07972...478

• Liker 4
Skrevet
Bollefjes skrev (10 timer siden):

Hvor gammel er han?

Ja, synes det har litt å si hvor stort avvik det er. Sa han 40åra men er i 50åra liksom?

Anonymkode: 54442...a76

Skrevet

Dette er det mange menn som gjør på tinder, for å komme inn i riktig søk for yngre kvinner. Stor dealbreaker. 

• Liker 8
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Å slå av noen år på profilen og deretter fortelle sannheten er vel ikke verdens største synd når man dater voksne.

Anonymkode: 9208f...7b5

Nei, men hva er vitsen?! Selv er jeg godt oppe i 40-åra, og tror nesten ikke mine egne øyne når folk åpenbart lyver så heftig på alderen. Får opp menn på "48" som garantert er 10 år eldre. Jeg har da kompiser på egen alder, jeg vet hvordan de ser ut.

Hopper glatt over disse. Folk som føler det er ok å lyve for å skaffe seg en eller annen fordel, er ikke min type folk.

• Liker 6
Skrevet
micromaya skrev (4 minutter siden):

Nei, men hva er vitsen?! Selv er jeg godt oppe i 40-åra, og tror nesten ikke mine egne øyne når folk åpenbart lyver så heftig på alderen. Får opp menn på "48" som garantert er 10 år eldre. Jeg har da kompiser på egen alder, jeg vet hvordan de ser ut.

Hopper glatt over disse. Folk som føler det er ok å lyve for å skaffe seg en eller annen fordel, er ikke min type folk.

Vitsen er å komme inn i søkefeltet ditt. Du setter alderkriterie, gamliser vil matche deg og jukser for å få det til. Thats why. 

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, miss summers said:

Vitsen er å komme inn i søkefeltet ditt. Du setter alderkriterie, gamliser vil matche deg og jukser for å få det til. Thats why. 

Joda. Såpass skjønte jeg jo 😄. Men likevel, hva er poenget? Lyve seg inn til en match, for så å bli avslørt som en løgner? Merkelig måte å starte en relasjon på.

• Liker 14
Skrevet
micromaya skrev (1 minutt siden):

Joda. Såpass skjønte jeg jo 😄. Men likevel, hva er poenget? Lyve seg inn til en match, for så å bli avslørt som en løgner? Merkelig måte å starte en relasjon på.

Menn tror kvinner vil ha dem uansett 😜

• Liker 9
Skrevet

Nå må hylekoret slutte! Å skryte vekk noen år er ikke det samme som å være utro, eller lyve for partneren, for noe sludder! Dere er helt utrolige. Hvis du er så i tvil ts, så la han slippe å møte deg.

Anonymkode: a9dd0...97a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...