Imax Skrevet 8. oktober 2002 #1 Del Skrevet 8. oktober 2002 Noen som har sett den? Jeg så den i helgen. Gode skuespillerprestasjoner og grei film, men ikke spesielt mye mer. Kjedet meg faktisk litt i perioder! Andre meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 18. oktober 2002 #2 Del Skrevet 18. oktober 2002 Je har sett'n. Syns den var bra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 18. oktober 2002 #3 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg er ikke-hemmelig forelsket i Tom Hanks og elsker alt som heter mafia, så det er vel ikke vanskelig å gjette hva jeg synes om den filmen vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #4 Del Skrevet 29. oktober 2002 hmmm, jeg kjedet meg veldig mye da jeg så denne filmen, til tross for at jeg elsker tom hanks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 29. oktober 2002 #5 Del Skrevet 29. oktober 2002 Smaken er som baken, vet du... Men jeg likte ikke at den ble kalt den beste mafiafilmen siden Gudfaren, for de to filmene kan rett og slett ikke sammenlignes! Gudfaren er en mer "intelligent" film, hvor kun det nødvendige er tatt med, og mye av hovedpoengene antydes først forsiktig i småscener, noe som gjør at filmene kan sees om og om igjen, mens en legger merke til noe nytt hver gang. Gudfarengal? Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå