AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Hei X og jeg har skrevet kontrakt som går ut på å dele avgifter på tidl. felles dyr. Nå nekter x å betale for seg. Har jeg rettigheter her? Anonymkode: 20654...0ac
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Tja.. Eneste som popper opp her er advokat, men det er jo svinedyrt så kommer an på hvor mye styr du orker lage og utgifter. Regner med dere har en eller annen fordeling på dyrene også? Betaler han ikke så trenger han ikke ha dem. Anonymkode: ef64b...d11
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Tja.. Eneste som popper opp her er advokat, men det er jo svinedyrt så kommer an på hvor mye styr du orker lage og utgifter. Regner med dere har en eller annen fordeling på dyrene også? Betaler han ikke så trenger han ikke ha dem. Anonymkode: ef64b...d11 X vil ikke ta vare på de. Inget ansvar . Jeg gjør alt Anonymkode: 20654...0ac
Fireflies Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Hvis du er organisert så kan du se om du får advokat dekket. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå