Sheik Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Min nåværende mobil er noen år gammel og har allerede begynt å takke for seg. Jeg ser derfor etter en ny mobil, men det er jo håpløst. Da jeg fant min Huawei P20 pro sluttet jeg å følge med på utviklinga i mobiluniverset, så jeg føler jeg henger langt bak allerede. For meg er det aller viktigste kamera på telefon. Ut fra alt jeg har lest nå og sett av YouTube-videoer, ser det ut til at Samsung Galaxy S21 Ultra og iPhone 13 Pro Max er noe av det beste som er på markedet. Dette gjør at jeg sliter veldig med å velge. Prisen er ganske lik på disse to. Jeg er forøvrig godt vant med både Android og iOS. Hadde en gang i tiden en iPhone 5 og jeg har hatt en del Samsung-telefoner også. Jeg var veldig misfornøyd med Samsung Galaxy S8 da jeg fikk mye problemer med den, og valgte derfor å hoppe over til Huawei som tok meg med storm. Det er vemodig å bytte ut min trofaste følgesvenn gjennom flere år, som har et fantastisk godt kamera og har (hadde) bra batteri. Ellers er det ikke så mye mer som er viktig for meg. Trådløs lading er praktisk (ikke nødvendig), et batteri som holder hele dagen (leser nyheter, scroller litt, ser noen videoer, men jeg bruker den mye til chatting og teksting). Et annet spørsmål er jo nedbetaling. Det er jo ikke slik at jeg per dags dato sitter med 14000 jeg bare kan bruke på en mobil, så jeg må ta nedbetaling. Komplett har Flex, Telenor har Swap, Power har Exchange osv (og Power har nå også kampanje sammen med Santander på 3 års kostnadsfri betaling ved kjøp av Apple-produkt over 2500 kr).
Sag85 Skrevet 7. oktober 2021 #2 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg har hatt android og iPhone. Hadde iPhone X, XS MAX og 11 Pro Max, før jeg fikk over til Samsung S 21 Ultra i juni i år. Jeg angrer, og skal nå tilbake til Iphone, og da 13 Pro Max. Jeg savner iphone. Samsung har et veldig bra kamera, med en vanvittig zoom. Som kamera mobil er den perfekt. Batteriet er kun ok. Skjermen er nydelig. Det er en fantastisk telefon, men jeg foretrekker iphone og skal avbryte min swap avtale etter kun 4 mnd kun for å få tilbake til iphone. Så for meg er det liten tvil, gå for iphone 😀
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #3 Skrevet 7. oktober 2021 Jeg hadde valgt Samsung, da jeg ikke liker appel sine produkter. Anonymkode: a7937...fbb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Iphone 13 max pro har bedre kamera, vesentlig raskere i benchmarks, bedre batteri tid. Eneste grunnen for å velge Samsung S21 er prisen, da den er billigere, men også dårligere i alle aspekter. Anonymkode: 31c7f...bb4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå