Gå til innhold

Er jeg for tykk til å bruke slikt undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i bare noen måneder.. vi har utrolig bra sex og jeg tviler ikke på at han tenner på meg. Har litt lyst til å overraske han i ført slikt undertøy:

jeg har kropp som hun til venstre, bare litt mer på magen og større pupper.. https://www.hunkemoller.no/piper-brasiliansk-g-streng-med-apent-skritt-svart-179457.html 

Kan jeg gå med slikt undertøy? Syns det er så pent men usikker på om de blir pent på meg.. 

Anonymkode: bd007...65c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan

• Liker 3
Skrevet

Klart du kan😁👍

• Liker 3
Skrevet

Ingen burde bruke den type undertøy.

Anonymkode: 63587...b31

• Liker 4
Skrevet

Personlig liker jeg ikke truser med stropper for ver magen når magen stikker ut. Jeg syntes det gjør magen min mer synlig. Skal undertøyet opp på mage foretrekker jeg en truse med litt mer stoff, eller lavere cut. 

Men det kommer sikkert ann på fettfordelingen også. Jeg har mest midt på magen som da tyter litt mye ut. Så du må bare prøve deg frem.

Men det undertøy kan man selvsagt ha uansett større!!

Anonymkode: 76342...421

Skrevet

Klart du kan 👌

Anonymkode: 71ba5...ee5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Personlig liker jeg ikke truser med stropper for ver magen når magen stikker ut. Jeg syntes det gjør magen min mer synlig. Skal undertøyet opp på mage foretrekker jeg en truse med litt mer stoff, eller lavere cut. 

Men det kommer sikkert ann på fettfordelingen også. Jeg har mest midt på magen som da tyter litt mye ut. Så du må bare prøve deg frem.

Men det undertøy kan man selvsagt ha uansett større!!

Anonymkode: 76342...421

Som mann synes jeg dette var lekre greier og spesielt på modellen til venstre.

Jeg inbiller meg at linjene om trusa legger seg på hoftene som den later til å gjøre vil bidra til at det som tyter ut ikke gjør så mye av seg.

Når det gjelder baksiden vil jeg si at dette var direkte snadder.

Bh og brystvorter er jeg litt undrende til om holder seg på plass.

Jeg synes absolutt du bør pakke deg inn i denne lekre innpakningen, liker han deg ikke foran vil han neppe bli sittende om du går foran inn på soverommet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har vært sammen med kjæresten i bare noen måneder.. vi har utrolig bra sex og jeg tviler ikke på at han tenner på meg. Har litt lyst til å overraske han i ført slikt undertøy:

jeg har kropp som hun til venstre, bare litt mer på magen og større pupper.. https://www.hunkemoller.no/piper-brasiliansk-g-streng-med-apent-skritt-svart-179457.html 

Kan jeg gå med slikt undertøy? Syns det er så pent men usikker på om de blir pent på meg.. 

Når han tenner på deg i utgangspunktet kan du bruke hvilket sexy undertøy du vil, du blir bare enda hottere for han 👍

Anonymkode: 1fb36...9b2

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei det  burde du absolutt ikke !!!!

Anonymkode: 1f6e6...5d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Klart du kan! Det er dritherlig!

Skrevet

Absolutt! Mitt tips er jo å finne ut hva han liker? 

jeg liker f.eks mer farger. Mange jenter kjører f.eks svart eller hvit for å være safe virker det som, men mange er finere i en annen farge som komplementerer deres hudtone, øyefarge eller hårfarge :) 

• Liker 1
Skrevet

Såklart!!!! Du har jo drømmekroppen i mine øyne!     ❤️🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...