Gå til innhold

Jul, kalender og nytt sexliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt merkelig overskrift, men det får gå. For å gjøre lang historie kort: Jeg og mannen har vært sammen i 16 år snart og gift i 3 av de. Høres jo fint og flott ut det, men vi ble sammen når vi var 16, og sitter nå i dag med 2 barn og "voksenliv" sexlivet som pleide å være hett og gøy har blitt til "vanesex" i misjonær kanskje ett par ganger i mnd (om vi er heldige) forholdet var på vei til å rakne og begge sto vel med en fot utenfor døren en periode. Jeg tok tak og sendte han en link på nytelse.no sin kalender og spurte om vi skulle bestille oss en sånn. Han smilte stort og kom omtrent løpende opp trappa. Vi snakket plutselig om sex og etter 3 glass vin sa jeg at jeg var litt lei av samme tralten.. "Skal vi ha sex?" En hånd ned i trusa, litt runking og fingring før vi har vanlig "ut og inn" sex også ferdig med saken.. Han svarte da at nå bestiller vi den kalenderen også løftet han meg over skulderen og inn på soverommet, så heftig sex som vi hadde da har vi vel ikke hatt siden vi var 16 hihi…. Siden den dagen har vi hatt sex minimum en gang om dagen og livet er flott!! Nå vil jeg ta det til neste nivå og må finne ut av hvilken av disse kalenderne vi skal gå for. Vi har aldri brukt sexleketøy før, men nå er tiden inne! Jeg har alltid hatt veldig VELDIG gjemte milde bondage (?) fantasier, og kanskje man skulle gått litt den veien 🤔🤪🤤

beklager for ekstremt lang tekst, poenget var ihvertfall: Noen som har en kalender å anbefale? Sett litt på nytelse sin, og den ser jo bra ut ihvertfall 🤤

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt satisfyer sin. Veldig fornøyd med den. Alltid noe man ikke har bruk for/liker,men det er det i alle.  

Skrevet
Blue81 skrev (Akkurat nå):

Vi har kjøpt satisfyer sin. Veldig fornøyd med den. Alltid noe man ikke har bruk for/liker,men det er det i alle.  

Takk for svar! Skal sjekke ut den :) noe svinn blir det vel alltid ja. 

Skrevet

Så gøy! Kanskje vi også skulle prøvd noe sånt🤔

Anonymkode: 38e79...d49

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Så gøy! Kanskje vi også skulle prøvd noe sånt🤔

Gjør det! Hva har man å tape 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Jeg må bare få klappe litt for initiativet. 👍

«Det kan bli bål av gamle glør,» synger Eidsvåg. 

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg synes ofte det er så mye jeg ikke har bruk for i de kalenderne. 

Ville bedt mannen ta ansvar for 12 dager og jeg resten. Så kunne vi skrevet lapper med hva vi har lyst til og gjøre. Kunne selvsagt kjøpt noen nye leker i tillegg for å gjøre det ekstra spennende 🤩 

Da ville den jo bli skreddersydd til dere, men det er jo litt mer arbeid da😅 

Skrevet
Ominous skrev (6 timer siden):

Jeg synes ofte det er så mye jeg ikke har bruk for i de kalenderne. 

Ville bedt mannen ta ansvar for 12 dager og jeg resten. Så kunne vi skrevet lapper med hva vi har lyst til og gjøre. Kunne selvsagt kjøpt noen nye leker i tillegg for å gjøre det ekstra spennende 🤩 

Da ville den jo bli skreddersydd til dere, men det er jo litt mer arbeid da😅 

Hm.. Du det var absolutt ingen dårlig ide! Takk for tips!

Skrevet

Vi gikk for den dyreste fra Sinfull for to år siden. Vår første kalender, helt greit sexliv i alle år og mange år sammen. Den adventen endte vi opp med å ha sex hver kveld gjennom hele desember, og det førte til nesten daglig sex det kommende året. Sto over kalender i fjor, de er jo ganske like for å være ærlig men i år tenker vi det er på tide å prøve en ny. Takk for denne posten, håper på gode anbefalinger.

• Liker 4
Skrevet
Sluttstykke skrev (6 minutter siden):

Vi gikk for den dyreste fra Sinfull for to år siden. Vår første kalender, helt greit sexliv i alle år og mange år sammen. Den adventen endte vi opp med å ha sex hver kveld gjennom hele desember, og det førte til nesten daglig sex det kommende året. Sto over kalender i fjor, de er jo ganske like for å være ærlig men i år tenker vi det er på tide å prøve en ny. Takk for denne posten, håper på gode anbefalinger.

Åå så herlig å høre! 

Skrevet

Spurte mannen min, som sa "sikkert ikke noe nytt i den som vi ikke har". Og det var det. Skikkelig entusiastisk respons på initiativet🙄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Spurte mannen min, som sa "sikkert ikke noe nytt i den som vi ikke har". Og det var det. Skikkelig entusiastisk respons på initiativet🙄

Men det finnes jo utrolig mange forskjellige. Forsøk å send han linker til litt forskjellige 

Skrevet
Mailo skrev (2 timer siden):

Men det finnes jo utrolig mange forskjellige. Forsøk å send han linker til litt forskjellige 

Får gi det et forsøk😊

Skrevet

Vi har også prøvd den fra Sinful, og var fornøyde 😊 Har vært sammen i vel 17 år og det er ikke alltid sexlivet er like spennende, men med litt leketøy får man gjort litt ut av det. 

Nå begynte det å bli litt kjedelig igjen, så da bestilte jeg meg sexy undertøy fra Hunkemøller som jeg overrasket ham med. Har hatt sex hver dag i en uke nå, så det hjalp. ;) Selv om jeg ikke lenger ser ut som da jeg var 20, ble han definitivt fornøyd! 😄

Anonymkode: fab3b...56b

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kjøpt og åpnet den fra Satisfyer i år, det står verdi 9000kr. Aldri i livet! om verdien er 9000kr. Den er nok verd de 1400kr du må ut med for den, men ikke mye mer enn det altså 😅😬

En ting gikk rett i bosset, en annen virker utrolig billig og helt ærlig tror ikke jeg tørr plugge i strøm 😬

Hadde jeg hatt en partner hadde det vært moro å hatt som en advent kalender, men fortsatt vær forberedt på en del billig stesj.

Jeg har hatt Nytelse sin kalender tidligere. Har samme opplevelse der. Et par ting som virket bra, og masse annet billig ræl. 2 av vibratorene fra denne ble kaster. Den ene virket å være laget av direkte farlig materiale. Veldig slik klebrig plastik 😬

Kan se for meg mye moro som et par, men ja vær litt obs på at det blir en del billige saker også.

Anonymkode: e8c84...66d

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har kjøpt og åpnet den fra Satisfyer i år, det står verdi 9000kr. Aldri i livet! om verdien er 9000kr. Den er nok verd de 1400kr du må ut med for den, men ikke mye mer enn det altså 😅😬

En ting gikk rett i bosset, en annen virker utrolig billig og helt ærlig tror ikke jeg tørr plugge i strøm 😬

Hadde jeg hatt en partner hadde det vært moro å hatt som en advent kalender, men fortsatt vær forberedt på en del billig stesj.

Jeg har hatt Nytelse sin kalender tidligere. Har samme opplevelse der. Et par ting som virket bra, og masse annet billig ræl. 2 av vibratorene fra denne ble kaster. Den ene virket å være laget av direkte farlig materiale. Veldig slik klebrig plastik 😬

Kan se for meg mye moro som et par, men ja vær litt obs på at det blir en del billige saker også.

Anonymkode: e8c84...66d

Takk for svar og kjipt å lese😂 😅 vi gikk for den luksus fra nytelse, er veldig spent på den! Spesielt luke 24 som inneholder womanizer 🙃 klemt på alle posene og det virker som en del spennende ting🤔 Men at vi får 24 dager med ren nytelse forventer jeg ikke. Kjenner jeg kanskje angrer litt, vi skulle nok heller lagd vår egen🤷‍♀️ men siden vi ikke har vært borti så mye "ekstra" i senga før, er det vel uansett greit med litt forskjellig å prøve ut, så kan vi heller bestille nytt av det vi blir å bruke/like. Nå er den ihvertfall i hus og vi kan jo ha det mye morro i desember uansett 🤤

Endret av Mailo
  • Liker 2
Skrevet

Hadde kondomeriet sitt for noen år siden, var mye kjekke ting i den! Følte absolutt det var valutta for pengene. Bruker mye av innholdet ennå! Greit å få ting man gjerne ikke hadde kjøpt selv også, så blir man ofte positivt overasket og liker det likevel. Kan med hånden på hjerte si den piffet opp sexlivet vårt hvertfall! Nå har vi bestilt luksus fra nytelse.no, veldig spent på om den er like bra :) 

Anonymkode: 6677d...fd9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...