Gå til innhold

Jeg blir syk av broren min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 6 år eldre enn meg.  Jeg er 23. Han snakker til meg i en veldig ond, negativ, nedlatende og hånlig tone. Han skal alltid kommentere unødvendige ting til meg, avbryte meg og få meg til å føle meg lite verdt. Jeg hater familie sammenkomster for da vet jeg at han er der. Må alltid gå på tå for at han ikke skal bli sint. Jeg føler meg sliten. Han jobber på sjøen så ser han ikke for mye heldigvis. Går ikke ann å snakke med han for han har alltid rett og vet best. Jeg kan ikke være meg selv. Jeg har prøvd lenge å bryte kontakten med han for godt, men det går ikke. Hva skal jeg gjøre når jeg må forholde meg til han? Blir så dårlig i psyken min. Har gått til psykolog pga exen min, men har snakket om min bror der og, anonymt. Jeg er kvinne. Vet ikke hvorfor han er sånn mot meg, han har vært det halve livet mitt. Aldri gjort han noe. Hvem andre her har en slik bror og hva gjorde dere for å få det bedre med dere selv? 

Anonymkode: 6fa21...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytt ut og dropp kontakten med han. Han er narsissist og han vil aldri endre seg.

Anonymkode: 07afd...01e

• Liker 1
Skrevet

Så slitsomt.Er det ingen andre som sier ifra?

Bare skjerm deg mest mulig fra han, be andre i familien stå litt opp for deg.

Anonymkode: 69fb0...486

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har ikke en slik bror, men far. Kuttet all kontakt og har det mye bedre nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Flytt ut og dropp kontakten med han. Han er narsissist og han vil aldri endre seg.

Anonymkode: 07afd...01e

Narsissist? Det var da veldig lite informasjon å ta utgangspunkt i for å kunne sette en slik diagnose?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er 6 år eldre enn meg.  Jeg er 23. Han snakker til meg i en veldig ond, negativ, nedlatende og hånlig tone. Han skal alltid kommentere unødvendige ting til meg, avbryte meg og få meg til å føle meg lite verdt. Jeg hater familie sammenkomster for da vet jeg at han er der. Må alltid gå på tå for at han ikke skal bli sint. Jeg føler meg sliten. Han jobber på sjøen så ser han ikke for mye heldigvis. Går ikke ann å snakke med han for han har alltid rett og vet best. Jeg kan ikke være meg selv. Jeg har prøvd lenge å bryte kontakten med han for godt, men det går ikke. Hva skal jeg gjøre når jeg må forholde meg til han? Blir så dårlig i psyken min. Har gått til psykolog pga exen min, men har snakket om min bror der og, anonymt. Jeg er kvinne. Vet ikke hvorfor han er sånn mot meg, han har vært det halve livet mitt. Aldri gjort han noe. Hvem andre her har en slik bror og hva gjorde dere for å få det bedre med dere selv? 

Anonymkode: 6fa21...996

Hva med at du bare ler av han? Eller himler med øynene når han kommer med stikkene sine? Eller en barnslig kommentar ala: "Nice one" "Du tok meg der, hæ æe" eller "DEN må det ha vært å få ut, bro"

Anonymkode: d1e27...1d8

• Liker 2
Skrevet

Her er det to sider av en sak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...