TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2022 #1961 Del Skrevet 23. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Har drevet litt forskning på området back in the days. Har prøvd å gi de både øl og tequila. Men de ville ikke ha Du må gi dem vin! De er vinduer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. mai 2022 #1962 Del Skrevet 23. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Har drevet litt forskning på området back in the days. Har prøvd å gi de både øl og tequila. Men de ville ikke ha Fornuftige fugler. Man skal ikke ta imot alkohol fra lurvete menn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #1963 Del Skrevet 23. mai 2022 Entern skrev (51 minutter siden): Fornuftige fugler. Man skal ikke ta imot alkohol fra lurvete menn! Enig! Mitt motto også😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. mai 2022 #1964 Del Skrevet 23. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Du må gi dem vin! De er vinduer Ikke de jeg så, de sto på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. mai 2022 #1965 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Enig! Mitt motto også😂 Tenk så gøy vi kunne hatt det i 2002 hvis du var med meg på mine tequila shots runder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #1966 Del Skrevet 23. mai 2022 lurven skrev (18 minutter siden): Ikke de jeg så, de sto på bakken Haha dere er i slaget i dag😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #1967 Del Skrevet 23. mai 2022 (endret) lurven skrev (19 minutter siden): Tenk så gøy vi kunne hatt det i 2002 hvis du var med meg på mine tequila shots runder Jeg drakk tequila en gang. Hjemme. Er likevel veeldig fornuftig så jeg tok oppvasken etter gjestene før jeg la meg. Gikk ikke bra. Ble ikke så rent😂😂😂 Jeg tror egentlig ikke du ville hatt så bra påvirkning på meg i 2002. Jeg var ennå nokså naiv og uskyldig. 😇 Endret 23. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #1968 Del Skrevet 23. mai 2022 Må spore tråden på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. mai 2022 #1969 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Må spore tråden på.. Cruella? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #1970 Del Skrevet 23. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Cruella? Meg? Dyreprintcrazywoman ser eg🤣🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2022 #1971 Del Skrevet 23. mai 2022 Foran/over/noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #1972 Del Skrevet 23. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 timer siden): Kakao og varmt bad. Har ikke tid til å være sjuk mer. Passende kopp, liker den. Den har pause hos oss nå Til Ny vinter. Vi rullerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2022 #1973 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Passende kopp, liker den. Den har pause hos oss nå Til Ny vinter. Vi rullerer. Nå datt jeg ut. Hjelp et gammelt spørsmålstegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #1974 Del Skrevet 23. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Nå datt jeg ut. Hjelp et gammelt spørsmålstegn. Du hadde mummi i vinterstorm-kopp. Vi har altfor mange mummikopper og må derfor rullere. Sommerkopper nå, vinterkoppene på vinter. Du er syk og svak og i nord så han stakkaren i stormen passet deg☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2022 #1975 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Du hadde mummi i vinterstorm-kopp. Vi har altfor mange mummikopper og må derfor rullere. Sommerkopper nå, vinterkoppene på vinter. Du er syk og svak og i nord så han stakkaren i stormen passet deg☺️ Stemmer, de der mummigreiene ja. FTKen min er ganske knekt på Mummi og det er en million sånne kopper og fat og hurramegrundt her. Skarpt observert, Frøken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. mai 2022 #1976 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (43 minutter siden): Haha dere er i slaget i dag😂 Det er ikke bare i dag frøken😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. mai 2022 #1977 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (42 minutter siden): Jeg drakk tequila en gang. Hjemme. Er likevel veeldig fornuftig så jeg tok oppvasken etter gjestene før jeg la meg. Gikk ikke bra. Ble ikke så rent😂😂😂 Jeg tror egentlig ikke du ville hatt så bra påvirkning på meg i 2002. Jeg var ennå nokså naiv og uskyldig. 😇 Jeg blei helt gæærn av tequila, men på en morsom måte. Ja hadde du møtt meg i 2002 hadde du sittet å skyti sprøyter på brugata i dag😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. mai 2022 #1978 Del Skrevet 23. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg blei helt gæærn av tequila, men på en morsom måte. Ja hadde du møtt meg i 2002 hadde du sittet å skyti sprøyter på brugata i dag😱 Og vært til plage for meg når jeg har røykepause 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. mai 2022 #1979 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Du hadde mummi i vinterstorm-kopp. Vi har altfor mange mummikopper og må derfor rullere. Sommerkopper nå, vinterkoppene på vinter. Du er syk og svak og i nord så han stakkaren i stormen passet deg☺️ Trollvinter er den nest beste Mummiboka 😀😀😀 Mange vil nok si den aller beste 😀😀😀 Men jeg er så glad i Sent i November, en av verdenshistoriens beste bøker 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. mai 2022 #1980 Del Skrevet 23. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Og vært til plage for meg når jeg har røykepause 😱 Du kunne jo vært han som reddet henne, du kunne vært pelle og hun lena. Døden på brugata, norsk film fra 2022. Jeg kunne vært filla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå