Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1941 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Frydefull frøken søker konservativ kristenvenn som er glad i Barbie og kvarg 😂😂mon tro hva jeg hadde fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1942 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): 😂😂mon tro hva jeg hadde fått Runar sørgaard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1943 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Haha! Jeg gjorde jo ikke noe ille vet du. Vi hadde jo vært venner og single begge to i en evighet så hadde vi villet noe hadde det vært gjort liksom. Så det var ufarlig å sende meg. Krangla en del på ferie da. Fordi jeg er vrang. Ikke ham😂 Ja da skal jeg ikke si hva jeg gjorde. Eller gjorde ikke noe ulovlig. Men det så ikke så bra ut fra utsiden. Var en lignende situasjon men ikke helt lik 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1944 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (37 minutter siden): Runar sørgaard Er ikke han i fengsel?😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1945 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (34 minutter siden): Ja da skal jeg ikke si hva jeg gjorde. Eller gjorde ikke noe ulovlig. Men det så ikke så bra ut fra utsiden. Var en lignende situasjon men ikke helt lik 😬 Oioi. Du får sende en brevdue om du vil lette hjertet. Jeg hadde nok ikke planlagt noe sånt nå, ville vært rart. Men etter 4 ukers forhold syns jeg liksom ikke jeg kunne kaste en ferieplan i dass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1946 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Er ikke han i fengsel?😳 Jo men du kan være vennen hans for det. Blir program på TLC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1947 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): Oioi. Du får sende en brevdue om du vil lette hjertet. Jeg hadde nok ikke planlagt noe sånt nå, ville vært rart. Men etter 4 ukers forhold syns jeg liksom ikke jeg kunne kaste en ferieplan i dass Nja nei best jeg ikke sier mer. Ser den, synes du gjorde rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mai 2022 #1948 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ja ikke supermange her heller. Noen bygges det jo også mer opp med etter hvert og blir bra det også. Av og til kan jeg lure på Om vi her hadde hatt det like gøy på grillparty som her inne liksom. 😀Vet jo aldri. Fikk ofte bakoversveis da jeg internettdata, menn som hadde alt på nett men var helt annerledes og tilbakeholdne live. Jeg tror jeg er veldig lik meg. Men vet jo ikke det. Det er jo mulig 😆 Men tror kanskje skjermen har en del å si og det å kunne gjemme seg litt bak den. Kan jo hende noen her hadde hatt det gøy på grillparty, vi inviterer thøsa også. Da har vi noe å snakke om 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. mai 2022 #1949 Del Skrevet 23. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #1950 Del Skrevet 23. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #1951 Del Skrevet 23. mai 2022 Cid skrev (54 minutter siden): Spillenatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. mai 2022 #1952 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Nam nam nam også «hvem skal hjelpe knøttet» mummikopp🥰🥰🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. mai 2022 #1953 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Spillenatt? Ja men dro heller og la meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 23. mai 2022 #1954 Del Skrevet 23. mai 2022 Det er feil på de der. Når jeg lukket etuiet pleide de å kobles automatisk fra mobilen. Det er det noen dager siden det har skjedd. Og nå oppdaget jeg at den ene er mer ladet enn den andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mai 2022 #1955 Del Skrevet 23. mai 2022 Skal hilse fra duene ved jobb @Entern. De pleier være tre ganger så mange. Sikkert seig mandag for noen🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. mai 2022 #1956 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Skal hilse fra duene ved jobb @Entern. De pleier være tre ganger så mange. Sikkert seig mandag for noen🙃 Da må du hilse dem så mye tilbake og ønske dem en fin dag😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. mai 2022 #1957 Del Skrevet 23. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Skal hilse fra duene ved jobb @Entern. De pleier være tre ganger så mange. Sikkert seig mandag for noen🙃 Rart, duer drikker jo ikke alkohol, så de kan ikke være bakfulle heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2022 #1958 Del Skrevet 23. mai 2022 Kakao og varmt bad. Har ikke tid til å være sjuk mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. mai 2022 #1959 Del Skrevet 23. mai 2022 lurven skrev (50 minutter siden): Rart, duer drikker jo ikke alkohol, så de kan ikke være bakfulle heller Du skal aldri si aldri med gamle byduer 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. mai 2022 #1960 Del Skrevet 23. mai 2022 Entern skrev (22 minutter siden): Du skal aldri si aldri med gamle byduer 🤪 Har drevet litt forskning på området back in the days. Har prøvd å gi de både øl og tequila. Men de ville ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå