Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1541 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Ja det ga noen utfordringer i ehm kjærlighetslivet og ligging og sånn, men det løste vi fint Hehe. Ting ordner seg som oftest. Har hittil aldri forlatt et forhold pga høyde eller utseende for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #1542 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): ☺️👍❤️ Liker tro det! vi avsporer! The voice med foreldre her. Koselig 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1543 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): 😄 han får ikke lov å se på TV og må ligge i en pose under hele programmet Haha!! Han halvsover i et hjørne😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1544 Del Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Mannen sin? Han er så smal at han hadde fått plass😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1545 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hehe. Ting ordner seg som oftest. Har hittil aldri forlatt et forhold pga høyde eller utseende for den saks skyld. For min egen del vil jeg si at utseende betyr en del, men personlighet,intelligens og humor trumfer det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1546 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Hva har du i posen ved siden av Tven Mamma har kjøpt snacks! Du kan sikkert få😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1547 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Haha!! Han halvsover i et hjørne😂 Husk å vekke han før dere skal legge dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1548 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mamma har kjøpt snacks! Du kan sikkert få😁 Hva Slags snacks er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1549 Del Skrevet 7. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1550 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): For min egen del vil jeg si at utseende betyr en del, men personlighet,intelligens og humor trumfer det meste Høres bra ut! Utseende betyr noe, men jeg føler det ganske fort soser seg sammen med personlighet. Meget pene menn som er dritkjipe mister glansen fort. Ordinære sjarmerende menn kan stige fort oppover. Kvinnet også, syns de trygge kloke kollegaene mine er pene også. Og så er det fint å gjøre det beste ut av det man har fått liksom. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1551 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Nakne lår med nuts??😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1552 Del Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (13 minutter siden): Sniff fått seg katt? 😄 Jaaa❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1553 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Høres bra ut! Utseende betyr noe, men jeg føler det ganske fort soser seg sammen med personlighet. Meget pene menn som er dritkjipe mister glansen fort. Ordinære sjarmerende menn kan stige fort oppover. Kvinnet også, syns de trygge kloke kollegaene mine er pene også. Og så er det fint å gjøre det beste ut av det man har fått liksom. ☺️ Enig! Vil si at jeg har gjort mye ut av det jeg har fått, Har aldri vært noe pen jeg🤪🤢😖💀👽👾👹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1554 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Nei, hun jeg er med nå er en del høyere Hun er sikkert bra👍☺️ Og akkurat passe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1555 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Nakne lår med nuts??😂😂😂 Det er rumpa mi🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1556 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hun er sikkert bra👍☺️ Og akkurat passe! Ja piggen passer perfekt i torsken og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1557 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Enig! Vil si at jeg har gjort mye ut av det jeg har fått, Har aldri vært noe pen jeg🤪🤢😖💀👽👾👹 Bra! ☺️ Så trenger man ikke gi opp selv om man er over 41. Noen blir litt kjerring, må ikke det liksom. Glitter og partyklær er lov liksom. 99 av 100 ville kalt meg søt fremfor pen. Går bra! 😆👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1558 Del Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (17 minutter siden): Koselig 🤩 Ja!! Og jeg eeelsker Mathilde🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1559 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (16 minutter siden): Hva Slags snacks er det Potetgull og brus! Ikke til meg da🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1560 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Bra! ☺️ Så trenger man ikke gi opp selv om man er over 41. Noen blir litt kjerring, må ikke det liksom. Glitter og partyklær er lov liksom. 99 av 100 ville kalt meg søt fremfor pen. Går bra! 😆👍 Har en kamerat som giftet seg når han var 47 og fikk barn når han var 48, ikke hatt kjæreste før det. Han er litt rar men likevel innenfor normalområdet. Greit for jenter å bli kalt søt, men for gutter er det ikke noe kompliment. Jeg ble kalt søt hele ungdomskolen og videregående. Og det ble lite marinert torsk på den tiden for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå