Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #1481 Del Skrevet 6. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (47 minutter siden): Nja, grått 🤣 Både vegg og gulv har en slags gråfarge. Jeg aner ikke hva jeg ønsker selv en gang. Passer vel med både hvitt, svart og grått til grått? Jupp👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #1482 Del Skrevet 6. mai 2022 lurven skrev (56 minutter siden): 😲 på en lørdag😲😲 Ja.. mye nå🥺 Nytt datasystem søndag. Så må rydde i det gamle. Blir røft. Skjønner sikkert ingenting i dagesvis.. Men tar fri på kveld i morgen da med foreldre og Manns moussaka. Og prøver holde motet oppe👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #1483 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jupp, og taket på blokka er lagd av non stop😂 Hadde vært takløs om jeg kom på besøk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #1484 Del Skrevet 6. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Nja, grått 🤣 Både vegg og gulv har en slags gråfarge. Jeg aner ikke hva jeg ønsker selv en gang. Passer vel med både hvitt, svart og grått til grått? Ja det gjør jo det😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #1485 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (38 minutter siden): Ja.. mye nå🥺 Nytt datasystem søndag. Så må rydde i det gamle. Blir røft. Skjønner sikkert ingenting i dagesvis.. Men tar fri på kveld i morgen da med foreldre og Manns moussaka. Og prøver holde motet oppe👍 Ja, jeg hater også nye ting og systemer. Men det blir jo bra når du ordnet opp i det da. Kommer foreldrene dine på besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. mai 2022 #1486 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jupp👍 Bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. mai 2022 #1487 Del Skrevet 6. mai 2022 lurven skrev (31 minutter siden): Ja det gjør jo det😀 Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #1488 Del Skrevet 6. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 7. mai 2022 #1489 Del Skrevet 7. mai 2022 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1490 Del Skrevet 7. mai 2022 (endret) lurven skrev (8 timer siden): Ja, jeg hater også nye ting og systemer. Men det blir jo bra når du ordnet opp i det da. Kommer foreldrene dine på besøk? Jeg håper vi overlever. Ler veldig av at de sier dag tre er verst med nytt system. Viser erfaringer fra andre sykeHus, men ingen sier hvorfor det går til helvete dag 3. 😂 Alle lurer. jaaa. Kommer, midt på dagen i dag og blir noen dager❤️ Endret 7. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #1491 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Jeg håper vi overlever. Ler veldig av at de sier dag tre er verst med nytt system. Viser erfaringer fra andre sykeHus, men ingen sier hvorfor det går til helvete dag 3. 😂 Alle lurer. jaaa. Kommer, midt på dagen i dag og blir noen dager❤️ Vakkert krus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1492 Del Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Vakkert krus Takk! Syns også det er fredelig og fint. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #1493 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk! Syns også det er fredelig og fint. ❤️ Nettopp våknet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #1494 Del Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (13 minutter siden): Nettopp våknet? Oppe 5.30. Du døgner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #1495 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Oppe 5.30. Du døgner? Ja 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. mai 2022 #1496 Del Skrevet 7. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. mai 2022 #1497 Del Skrevet 7. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 7. mai 2022 #1498 Del Skrevet 7. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #1499 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Jeg håper vi overlever. Ler veldig av at de sier dag tre er verst med nytt system. Viser erfaringer fra andre sykeHus, men ingen sier hvorfor det går til helvete dag 3. 😂 Alle lurer. jaaa. Kommer, midt på dagen i dag og blir noen dager❤️ Koselig med besøk. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. mai 2022 #1500 Del Skrevet 7. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå