Sjokoladepenge Skrevet 22. april 2022 #1061 Del Skrevet 22. april 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Så du har ikke blitt angrepet av en bjørn? Det kan kanskje se slik ut 😅 Men jeg har faktisk betalt for hullete jeans 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. april 2022 #1062 Del Skrevet 22. april 2022 Sjokoladepenge skrev (Akkurat nå): Det kan kanskje se slik ut 😅 Men jeg har faktisk betalt for hullete jeans 🤓 Må innrømme at jeg har aldri skjønt meg på hullete klær stil 😅 men til hver sin smak tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 22. april 2022 #1063 Del Skrevet 22. april 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Må innrømme at jeg har aldri skjønt meg på hullete klær stil 😅 men til hver sin smak tenker jeg Og jeg synes det er kult 😁 Men så bryr jeg meg ikke nevneverdig om hva andre mener om klesstilen min heller. Praktisk i varmen, kan jeg melde! 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #1064 Del Skrevet 22. april 2022 Sjokoladepenge skrev (25 minutter siden): Haha, såå søt 😍 Jeg vil også ha den som nabo Jeg vil ha fryden som nabo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. april 2022 #1065 Del Skrevet 22. april 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Jeg vil ha fryden som nabo Dere bor vel begge i Oslo? Kanskje hun er naboen din 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #1066 Del Skrevet 22. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Dere bor vel begge i Oslo? Kanskje hun er naboen din 🤩 Nei jeg bor litt utenfor. Bor ca på andre siden av en stor skog som rekker nesten dit hun bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. april 2022 #1067 Del Skrevet 22. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Nei jeg bor litt utenfor. Bor ca på andre siden av en stor skog som rekker nesten dit hun bor Ah, da er dere ikke naboer. Men ikke såå langt unna 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #1068 Del Skrevet 22. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Ah, da er dere ikke naboer. Men ikke såå langt unna 😛 Ikke schempelangt nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa87 Skrevet 22. april 2022 #1069 Del Skrevet 22. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. april 2022 #1070 Del Skrevet 22. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Dere bor vel begge i Oslo? Kanskje hun er naboen din 🤩 Han kunne vært min nye nabo! Den kule kisen med grill og solstol som soler seg i baris og pysjbukse😃 og perlet ( sånn man setter perler på brett og stryker med strykejern) dørskilt❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loublover Skrevet 22. april 2022 #1071 Del Skrevet 22. april 2022 Sjokoladepenge skrev (2 timer siden): Ute og nyter solen og varmen 😄 Kule jeans😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. april 2022 #1072 Del Skrevet 22. april 2022 Sjokoladepenge skrev (19 minutter siden): Og jeg synes det er kult 😁 Men så bryr jeg meg ikke nevneverdig om hva andre mener om klesstilen min heller. Praktisk i varmen, kan jeg melde! 😜 Kan tenke meg det ikke hadde passet om vinteren nei 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. april 2022 #1073 Del Skrevet 22. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Han kunne vært min nye nabo! Den kule kisen med grill og solstol som soler seg i baris og pysjbukse😃 og perlet ( sånn man setter perler på brett og stryker med strykejern) dørskilt❤️ Haha, jeg ser det for meg 😄 Koselig! 🤩 En av dere må flytte 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. april 2022 #1074 Del Skrevet 22. april 2022 lurven skrev (23 minutter siden): Jeg vil ha fryden som nabo Åå😃 koselig. Takk! Men hunden må bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. april 2022 #1075 Del Skrevet 22. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Haha, jeg ser det for meg 😄 Koselig! 🤩 En av dere må flytte 😛 Jeg mente.. det kunne vært en lurv! 😂 virker som han bor alene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. april 2022 #1076 Del Skrevet 22. april 2022 Cid skrev (44 minutter siden): Verdens beste nabo? Ja❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. april 2022 #1077 Del Skrevet 22. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg mente.. det kunne vært en lurv! 😂 virker som han bor alene da. Åå. Hva er en lurv? 😮 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. april 2022 #1078 Del Skrevet 22. april 2022 lurven skrev (17 minutter siden): Nei jeg bor litt utenfor. Bor ca på andre siden av en stor skog som rekker nesten dit hun bor Høres ut som er barnebok😂 Fryden bodde langt utenfor byen. Med ekorn og barn fra mange land. Utenfor blokka lå en skog. Mørk på kveld men lys med kvitrefugler på dagen. På den andre siden av skogen var Lurven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. april 2022 #1079 Del Skrevet 22. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Åå. Hva er en lurv? 😮 😂 Lurven. 😂 en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. april 2022 #1080 Del Skrevet 22. april 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jeg mente.. det kunne vært en lurv! 😂 virker som han bor alene da. Hvem bor alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå