Hydrium Skrevet 25. november #10188 Skrevet 25. november (endret) Bare å fylle på mer kaffe, og starte på leksene 😅 Endret 25. november av Hydrium 1 1
Cid Skrevet 25. november #10189 Skrevet 25. november Hydrium skrev (11 minutter siden): Bare å fylle på mer kaffe, og starte på leksene 😅 Fått tidlig julegave av @Lur Venn? 1
Hydrium Skrevet 25. november #10190 Skrevet 25. november Cid skrev (5 minutter siden): Fått tidlig julegave av @Lur Venn? Haha, nei den er mange år gammel 😄 Fikk den av en kollega som var fra billefjord. Hun bannet aldri, hun ville bare si tullete ting som "anen i ellevte er datoen jeg mistet vettet" i stedet for 😄 Hun likte ikke at jeg heller bannet så det ble en intern spøk at man ikke skulle banne da. Men jeg hører stemmen hennes i hodet når jeg leser på koppen. Så jeg fikk høre henne banne likevel, og hun er altid med meg i form av en bisarr kopp 😄 1
Cid Skrevet 25. november #10191 Skrevet 25. november Titania skrev (På 24.11.2025 den 22.10): Ser at @Lur Venn var på besøk 🐖 1 1
Cid Skrevet 25. november #10192 Skrevet 25. november Hydrium skrev (1 time siden): Haha, nei den er mange år gammel 😄 Fikk den av en kollega som var fra billefjord. Hun bannet aldri, hun ville bare si tullete ting som "anen i ellevte er datoen jeg mistet vettet" i stedet for 😄 Hun likte ikke at jeg heller bannet så det ble en intern spøk at man ikke skulle banne da. Men jeg hører stemmen hennes i hodet når jeg leser på koppen. Så jeg fikk høre henne banne likevel, og hun er altid med meg i form av en bisarr kopp 😄 Tror jeg må ta på brillene mine siden jeg først trodde at du skrev brillefjord 🤪 1 1
Hydrium Skrevet 25. november #10193 Skrevet 25. november Cid skrev (1 time siden): Ser at @Lur Venn var på besøk 🐖 Hahahah ja jeg ser han jeg også! 😄 2
Hydrium Skrevet 25. november #10194 Skrevet 25. november Cid skrev (1 time siden): Tror jeg må ta på brillene mine siden jeg først trodde at du skrev brillefjord 🤪 1
Titania Skrevet 26. november #10196 Skrevet 26. november 9 ruller med filament teknikeren ikke ville ha 😁 Fint for meg 😁 1
Cid Skrevet onsdag kl. 21:55 #10197 Skrevet onsdag kl. 21:55 Titania skrev (7 timer siden): 9 ruller med filament teknikeren ikke ville ha 😁 Fint for meg 😁 Julen kom tidlig 🎅
Lur Venn Skrevet torsdag kl. 05:56 #10198 Skrevet torsdag kl. 05:56 Cid skrev (På 25.11.2025 den 22.36): Ser at @Lur Venn var på besøk 🐖 Jeg satt bare stille å så på
Lur Venn Skrevet torsdag kl. 05:57 #10199 Skrevet torsdag kl. 05:57 Cid skrev (På 25.11.2025 den 20.34): Fått tidlig julegave av @Lur Venn? Jeg gir bare ut kropp, ikke kopp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå