Cid Skrevet 1. november #10161 Skrevet 1. november (endret) Titania skrev (41 minutter siden): Lykke til o: Endret 1. november av Cid 1
Titania Skrevet 1. november #10162 Skrevet 1. november Cid skrev (2 minutter siden): Like til o: Hva mente du? 🤔 1
Cid Skrevet 1. november #10163 Skrevet 1. november Titania skrev (3 minutter siden): Hva mente du? 🤔 Ser du ikke hva slags hamburger du kjøpte? 😅🥵 1
Titania Skrevet 1. november #10164 Skrevet 1. november Cid skrev (1 minutt siden): Ser du ikke hva slags hamburger du kjøpte? 😅🥵 Vet godt hva slags burger det er - den ble marinert på forespørsel 😝 men «like til» ga ikke helt mening i mitt hode 😅 1
Cid Skrevet 1. november #10165 Skrevet 1. november Titania skrev (13 minutter siden): Vet godt hva slags burger det er - den ble marinert på forespørsel 😝 men «like til» ga ikke helt mening i mitt hode 😅 Skulle så lykke 🙈 1
Titania Skrevet 1. november #10166 Skrevet 1. november Cid skrev (50 minutter siden): Skulle så lykke 🙈 Da skjønner jeg veldig mye mer 😝 Burgeren er litt sterk, og veldig god 😊 Er 0,35 g ghostchilli i marinaden, så ikke veldig mye - men sterkt nok 😝 Og jeg takler lite sterk mat til vanlig 😝 1
Cid Skrevet 1. november #10167 Skrevet 1. november Titania skrev (8 minutter siden): Da skjønner jeg veldig mye mer 😝 Burgeren er litt sterk, og veldig god 😊 Er 0,35 g ghostchilli i marinaden, så ikke veldig mye - men sterkt nok 😝 Og jeg takler lite sterk mat til vanlig 😝 Ghost er høyt oppe på scovile skalaen da, ikke blir redd om munnen din føles nummen, det går over 😅 1
Titania Skrevet 1. november #10168 Skrevet 1. november Cid skrev (Akkurat nå): Ghost er høyt oppe på scovile skalaen da, ikke blir redd om munnen din føles nummen, det går over 😅 Har spist burgeren mange ganger før, ingen nummenhet 😊 1
Cid Skrevet 1. november #10169 Skrevet 1. november Titania skrev (1 time siden): Har spist burgeren mange ganger før, ingen nummenhet 😊 Tør du å skru varmen opp da? 🍔🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️ 1
Titania Skrevet 1. november #10170 Skrevet 1. november Cid skrev (15 minutter siden): Tør du å skru varmen opp da? 🍔🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️ Har ikke noe plan om å spise noe annet sterkt enn den nei, om det var det du mente. 1
Cid Skrevet 1. november #10171 Skrevet 1. november Titania skrev (10 minutter siden): Har ikke noe plan om å spise noe annet sterkt enn den nei, om det var det du mente. Mente å ha enda mer sterkt på. 1
Titania Skrevet 1. november #10172 Skrevet 1. november Cid skrev (34 minutter siden): Mente å ha enda mer sterkt på. Da var jo allikevel svaret mitt et svar på det du spurte om uansett 😊 1
Cid Skrevet 1. november #10173 Skrevet 1. november Titania skrev (5 minutter siden): Da var jo allikevel svaret mitt et svar på det du spurte om uansett 😊 Trodde du mente annen mat i tillegg. 1
Titania Skrevet 2. november #10175 Skrevet 2. november Cid skrev (57 minutter siden): Trodde du mente annen mat i tillegg. Generelt. Det sterkeste jeg spiser er den burgeren, ellers unngår jeg sterk mat. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå