Titania Skrevet 4. september #9982 Skrevet 4. september Cid skrev (55 minutter siden): Printet? Jepp 😊
Cid Skrevet 4. september #9983 Skrevet 4. september Titania skrev (11 minutter siden): Jepp 😊 Hva er det?
Titania Skrevet 4. september #9984 Skrevet 4. september Cid skrev (1 minutt siden): Hva er det? Skal bli en liten søppelbøtte, holder på med lokket nå. Perfekt til filamentavfall etter print 1
Fighter83 Skrevet 4. september #9985 Skrevet 4. september (endret) Er tråden blitt for stor? Tallet her blir bare mindre og mindre 😅 Endret onsdag kl. 20:57 av Fighter83 1
Lur Venn Skrevet 5. september #9986 Skrevet 5. september Fighter83 skrev (17 timer siden): Er tråden blitt for stor? Tallet her blir bare mindre og mindre 😅 Skjer meg også hver gang jeg vil legge ut dickpic 2
Lur Venn Skrevet 5. september #9987 Skrevet 5. september Fighter83 skrev (17 timer siden): Er tråden blitt for stor? Tallet her blir bare mindre og mindre 😅 Du må slette gamle bilder som du hat lagt ut før trur j 2
Cid Skrevet 5. september #9988 Skrevet 5. september Lur Venn skrev (1 time siden): Du må slette gamle bilder som du hat lagt ut før trur j Eller legg bildet inn på Snapchat redigering og så lagre det igjen der, da er størrelsen på bildet plutselig mye mindre. Men hun slettet Snapchat så det går ikke an 😅
Disney Adult Skrevet 5. september #9989 Skrevet 5. september (endret) Cid skrev (1 time siden): Eller legg bildet inn på Snapchat redigering og så lagre det igjen der, da er størrelsen på bildet plutselig mye mindre. Men hun slettet Snapchat så det går ikke an 😅 eller screenshot bildet 😜 det reduserer også størrelsen på filen. Endret 5. september av Disney Adult
Cid Skrevet 5. september #9990 Skrevet 5. september Disney Adult skrev (5 minutter siden): eller screenshot bildet 😜 det reduserer også størrelsen på filen. Blir ikke det større da? Jeg har opplevd at et screenshot bilde tar flere megabites.
Disney Adult Skrevet 5. september #9991 Skrevet 5. september Cid skrev (6 minutter siden): Blir ikke det større da? Jeg har opplevd at et screenshot bilde tar flere megabites. Ikke jeg, for meg blir det alltid minde 🤷♀️
Frøkenfryden Skrevet 5. september #9992 Skrevet 5. september Cid skrev (7 timer siden): Eller legg bildet inn på Snapchat redigering og så lagre det igjen der, da er størrelsen på bildet plutselig mye mindre. Men hun slettet Snapchat så det går ikke an 😅 Alle mine er fra snap men blir fullt likevel, middagen hver dag tar plass🙃
Cid Skrevet 5. september #9993 Skrevet 5. september Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Alle mine er fra snap men blir fullt likevel, middagen hver dag tar plass🙃 Slett tidligere bilder da? Jeg fjerner bilder fra mine vedlegg etter noen dager.
Frøkenfryden Skrevet 5. september #9994 Skrevet 5. september Cid skrev (Akkurat nå): Slett tidligere bilder da? Jeg fjerner bilder fra mine vedlegg etter noen dager. Ja gjør det☺️
Frøkenfryden Skrevet 5. september #9995 Skrevet 5. september Cid skrev (Akkurat nå): Slett tidligere bilder da? Jeg fjerner bilder fra mine vedlegg etter noen dager. Liker bare litt matminneboka her🥲
Cid Skrevet 10. september #9999 Skrevet 10. september (endret) Edit, neste innlegg er nummer 10.000 btw Endret 10. september av Cid 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå