Fighter83 Skrevet 22. august #9921 Skrevet 22. august Titania skrev (6 minutter siden): Jeg spurte ene teknikeren i går om hva han tenkte, og han mente det var en supergod idé 😂 Har filament i nesten de samme fargene som logoen til jobb også, så tenker det kan bli bra 😁 Må bare finne syltetøyglass som passer til den. Men fordelen er at designeren har laget mal for å teste glass. Den printet jeg i går for å ta med i dag - den ligger på spisebordet hjemme, og der er ikke jeg enn før om lenge 😂 https://makerworld.com/en/models/989409-jam-mason-jar-sweet-candy-dispenser#profileId-1346537 Genialt 👏💪Gleder meg til å se resultatet🤗
Titania Skrevet 22. august #9922 Skrevet 22. august Fighter83 skrev (1 minutt siden): Genialt 👏💪Gleder meg til å se resultatet🤗 Regner med det tar ca hele helgen å printe den 🙈😅Men har et håp om å få den ferdig, og at printeren ikke tuller det til 😬 1
Cid Skrevet 22. august #9923 Skrevet 22. august Fighter83 skrev (1 time siden): Hva du tenker på er ikke godt å si men du vet jeg har barn ikke sant🤣... Annen hver uke?
Fighter83 Skrevet 22. august #9924 Skrevet 22. august Cid skrev (6 minutter siden): Annen hver uke? Ja, de er hos meg ca annenhver uke. Kommer an på hvilke behov vi har.
Fighter83 Skrevet 22. august #9925 Skrevet 22. august Titania skrev (22 minutter siden): Regner med det tar ca hele helgen å printe den 🙈😅Men har et håp om å få den ferdig, og at printeren ikke tuller det til 😬 Tuller vel ikke så ofte de der eller?
Titania Skrevet 22. august #9926 Skrevet 22. august Fighter83 skrev (36 minutter siden): Tuller vel ikke så ofte de der eller? Det jeg har tuller litt innimellom. Mulig det er brukerfeil, men jeg forventer ikke så mye av en av de billigste maskinene på markedet 😅 Jeg har sett meg ut en ny jeg skal ha, men jobber med å styre impulsene litt og håpe den kommer på tilbud 😅 Av alle forumtråder, videoer og anmeldelser jeg har sett av den maskinene er at den «bare virker» og er for de som vil printe, ikke fikse på maskinen. Og det høres ut som noe som passer meg 😊 Også kan den printe flere farger, så det gir muligheter for å lage mer 😊 Og er raskere 😅
Cid Skrevet 22. august #9927 Skrevet 22. august Fighter83 skrev (1 time siden): Ja, de er hos meg ca annenhver uke. Kommer an på hvilke behov vi har. Greit å få fylt behovene sine ja
Lur Venn Skrevet 22. august #9928 Skrevet 22. august Fighter83 skrev (4 timer siden): Moro med nye leketøy👏 Sa brura 1 1
Perine Skrevet 26. august #9933 Skrevet 26. august Akkurat nå.... ikke noe spennende. Sitter bare her og strikker sokker 1
Cid Skrevet 28. august #9936 Skrevet 28. august Boetica skrev (3 timer siden): … Noe for @Frøkenfryden 😄
Titania Skrevet 30. august #9940 Skrevet 30. august Cid skrev (19 minutter siden): Hvem? Åges danseband og skinny e på dagtid 😅 Arrangement for barn. skulle heller vært her i kveld, men får satse på jeg hører den greit hjem 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå