Hydrium Skrevet 11. august #9841 Skrevet 11. august Cid skrev (1 minutt siden): Som snabelen? Ser at @Hydrium kom meg i forkjøpet Haha ja lar ikke muligheten for en snabel spøk gå meg forbi 2
Cid Skrevet 11. august #9842 Skrevet 11. august Hydrium skrev (2 minutter siden): Haha ja lar ikke muligheten for en snabel spøk gå meg forbi Er du min ukjente søster? 🫢 1
Hydrium Skrevet 11. august #9844 Skrevet 11. august Cid skrev (1 minutt siden): Er du min ukjente søster? 🫢 🤣 Jeg har tre søstre! Har definitivt plass til en bror 😊 1
Cid Skrevet 11. august #9845 Skrevet 11. august Hydrium skrev (1 minutt siden): 🤣 Jeg har tre søstre! Har definitivt plass til en bror 😊 1
Fighter83 Skrevet 11. august #9846 Skrevet 11. august Hydrium skrev (31 minutter siden): Snabelen? 😋 Haha så gøy å se hvordan dere bor 😊 Jeg bor i kollektiv og rommet mitt ser ut som venteromet til en tannlege, så det er ikke så mye å vise. Hahaha🤣 verre kan det bli🤣 Godt både du og @Cid er så koffert a gitt😅 Kjekt å ikke være alene om tankegangen her😉 Jeg synes også det er fint å se hvordan dere har det hjemme 💓 3
Fighter83 Skrevet 11. august #9847 Skrevet 11. august Cid skrev (29 minutter siden): (Som respons til @Fighter83 sitt bilde) Denne er egentlig laget sånn at den kan ligge i fryseren i ett par timer så du får slush😋 Ellers så er karakteren mer verdifull enn selve drikken sies det😉 2
Cid Skrevet 11. august #9848 Skrevet 11. august Fighter83 skrev (9 minutter siden): Denne er egentlig laget sånn at den kan ligge i fryseren i ett par timer så du får slush😋 Ellers så er karakteren mer verdifull enn selve drikken sies det😉 Alltid drukket de som saft, synes det er best 😋 Nja, innholdet er ganske godt da 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #9849 Skrevet 11. august Cid skrev (3 timer siden): (Som respons til @Fighter83 sitt bilde)
Fighter83 Skrevet 12. august #9850 Skrevet 12. august (endret) . Endret fredag kl. 06:18 av Fighter83 2
Sola de Skrevet 12. august #9851 Skrevet 12. august Fighter83 skrev (1 time siden): Så fint det var. Er det slike du har samlet sammen i løpet av årene?
Fighter83 Skrevet 12. august #9852 Skrevet 12. august Sola de skrev (7 minutter siden): Så fint det var. Er det slike du har samlet sammen i løpet av årene? Ja, plukker det litt her og der. I fjæra, fra blåskjell middag o.l eller i fjellet. Moro med ungene samtidig som jeg får et mer kalkholdig bedd💪 1 1
Cid Skrevet 13. august #9856 Skrevet 13. august Titania skrev (18 minutter siden): Hva hadde dem å si til Nintendo godt?
Titania Skrevet 13. august #9857 Skrevet 13. august Cid skrev (23 minutter siden): Hva hadde dem å si til Nintendo godt? Snakket ikke med de 😝 Bussen kjørte litt for fort forbi 😝
Cid Skrevet 13. august #9858 Skrevet 13. august Titania skrev (40 minutter siden): Snakket ikke med de 😝 Bussen kjørte litt for fort forbi 😝 De som prissetter spillprodukter?
Titania Skrevet 13. august #9859 Skrevet 13. august Slik jeg har forstått det ja. Bergsala er importør av Nintendo til Norden
Cid Skrevet 13. august #9860 Skrevet 13. august Titania skrev (2 minutter siden): Slik jeg har forstått det ja. Bergsala er importør av Nintendo til Norden Må være nice å jobbe for dem da, å vite alt sånt før andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå