Fighter83 Skrevet 9. august #9801 Skrevet 9. august Cid skrev (2 minutter siden): Fine bein Takk🤗 Deilig sol denne morgenen også☀️🔥 Blir snart en laaang sykkeltur ute i fin været før uværet slår til 💪 1
Sola de Skrevet 9. august #9803 Skrevet 9. august Nietsoj skrev (20 minutter siden): Jeg ble så nysgjerrig! hva er det du holder på med der? 1
Nietsoj Skrevet 9. august #9804 Skrevet 9. august Jeg legger kantbånd på benkeplate. Med strykhjern 2 2
Cid Skrevet 9. august #9805 Skrevet 9. august Fighter83 skrev (3 timer siden): Takk🤗 Deilig sol denne morgenen også☀️🔥 Blir snart en laaang sykkeltur ute i fin været før uværet slår til 💪 Kos deg, det fortjener du 1
Fighter83 Skrevet 9. august #9807 Skrevet 9. august Nietsoj skrev (2 timer siden): Jeg legger kantbånd på benkeplate. Med strykhjern Så innmari handy du er💪👏 Er du fornøyd med arbeidet?
Fighter83 Skrevet 9. august #9808 Skrevet 9. august Cid skrev (32 minutter siden): På tur til Ålesund?
Cid Skrevet 9. august #9809 Skrevet 9. august Fighter83 skrev (18 minutter siden): På tur til Ålesund? Bor her går turer hver dag nå, holdt på i snart 2 måneder nå. Håper å klare det i 1 år 😃 1
Hydrium Skrevet 9. august #9811 Skrevet 9. august Cid skrev (2 timer siden): Kjøpte en liten overraskelse til onkelbarnet mitt Utrolig søtt papir 😄 1
Cid Skrevet 9. august #9812 Skrevet 9. august Hydrium skrev (2 minutter siden): Utrolig søtt papir 😄 Takk fikk hun i lekebutikken til å pakke inn siden jeg er dårlig på det 😛 Som jeg sa til henne, når jeg pakker inn gaver så ser det ut som at jeg har fått Julius til å pakke inn gavene for meg lol. 1
Hydrium Skrevet 9. august #9813 Skrevet 9. august Cid skrev (1 minutt siden): Takk fikk hun i lekebutikken til å pakke inn siden jeg er dårlig på det 😛 Som jeg sa til henne, når jeg pakker inn gaver så ser det ut som at jeg har fått Julius til å pakke inn gavene for meg lol. 😅 Hahahahaha! 1
Cid Skrevet 9. august #9817 Skrevet 9. august Hydrium skrev (18 minutter siden): Ja 😁 Ble det noe Haribo kjøp? 1
Hydrium Skrevet 9. august #9818 Skrevet 9. august Cid skrev (Akkurat nå): Ble det noe Haribo kjøp? Ja kjøpte de rosa i mitten Kjøper de litt for ofte...... Spiser du lørdags godt? 1
Cid Skrevet 10. august #9820 Skrevet 10. august Hydrium skrev (18 timer siden): Ja kjøpte de rosa i mitten Kjøper de litt for ofte...... Spiser du lørdags godt? Har vært lørdag nesten daglig for meg i alt for lang tid 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå