Titania Skrevet 23. mai #9581 Skrevet 23. mai Cid skrev (14 timer siden): Solo er ikke langt unna heller 😛 Det er ikke kommet så mange varianter av Solo da 😅 1
Cid Skrevet 23. mai #9582 Skrevet 23. mai Titania skrev (4 timer siden): Det er ikke kommet så mange varianter av Solo da 😅 Kommer jo stadig nye varianter, holdt på de siste 20 årene.
Titania Skrevet 23. mai #9583 Skrevet 23. mai Cid skrev (14 minutter siden): Kommer jo stadig nye varianter, holdt på de siste 20 årene. Veldig mange er det fortsatt ikke, etter min mening 😅 Men noen er det jo. Vanlig, super, super tropisk, super pasjonsfrukt og julebrus når det er tiden for det. Og de jeg kan komme på i farta som har vært før er pære og ett eller annet, blodappelsin (dummeste valget de har gjort å kuttet ut ), også var det vel noe med jordbær eller noe sånt. Mulig det har vært flere som jeg har glemt. Pr nå er det vel 15 forskjellige monster som er mulig å få tak i i vanlige butikker (etter en kjapp titt hos Oda og meny), og det er jo en del varianter som er blitt borte også 😛 1
Cid Skrevet 23. mai #9584 Skrevet 23. mai Titania skrev (11 minutter siden): Veldig mange er det fortsatt ikke, etter min mening 😅 Men noen er det jo. Vanlig, super, super tropisk, super pasjonsfrukt og julebrus når det er tiden for det. Og de jeg kan komme på i farta som har vært før er pære og ett eller annet, blodappelsin (dummeste valget de har gjort å kuttet ut ), også var det vel noe med jordbær eller noe sånt. Mulig det har vært flere som jeg har glemt. Pr nå er det vel 15 forskjellige monster som er mulig å få tak i i vanlige butikker (etter en kjapp titt hos Oda og meny), og det er jo en del varianter som er blitt borte også 😛 Har vel kommet minst over 20 varianter i løpet av 20 år 😛
Titania Skrevet 23. mai #9585 Skrevet 23. mai Cid skrev (5 minutter siden): Har vel kommet minst over 20 varianter i løpet av 20 år 😛 Nå er diskusjonen litt avsporing av denne tråden, og jeg tenker å stoppe etter denne kommentaren, men de har jo ikke kommet med nye varianter hvert år siden da. En del varianter, absolutt! Men en del er jo også sesongvarer. Men ikke så mange allikevel, om det skal sammenlignes med f.eks monster 1
fugl fønix Skrevet 30. mai #9589 Skrevet 30. mai Titania skrev (44 minutter siden): Det var noen fine garnnøster det, hva skal du strikke nå ?? 😊
Titania Skrevet 30. mai #9590 Skrevet 30. mai fugl fønix skrev (3 minutter siden): Det var noen fine garnnøster det, hva skal du strikke nå ?? 😊 Nå blir det en kjappstrikka-drakt (brun), en snøløv-genser (blå med hvitt mønster) og en Soria Moria kjole 😁 2
fugl fønix Skrevet 30. mai #9591 Skrevet 30. mai Titania skrev (1 minutt siden): Nå blir det en kjappstrikka-drakt (brun), en snøløv-genser (blå med hvitt mønster) og en Soria Moria kjole 😁 Åh, de var kjempefine, også så vakre farger, kjempeflink er du!! 😊 😊 2
Titania Skrevet 30. mai #9592 Skrevet 30. mai fugl fønix skrev (14 minutter siden): Åh, de var kjempefine, også så vakre farger, kjempeflink er du!! 😊 😊 Takk 🥰 3
Cid Skrevet 1. juni #9595 Skrevet 1. juni Fighter83 skrev (3 minutter siden): Vært krig inni mikrobølgeovnen?:p 1 1
Fighter83 Skrevet 1. juni #9596 Skrevet 1. juni Cid skrev (1 minutt siden): Vært krig inni mikrobølgeovnen?:p Hahaha 🤣🤣🤣 kunne vært mikroen men dette er ovnen min😅 Er ikke vaska siden før jul såe... Mye brukt denne så da blir den også litt tilgrisi 🤣 1
Cid Skrevet 1. juni #9597 Skrevet 1. juni Fighter83 skrev (5 minutter siden): Hahaha 🤣🤣🤣 kunne vært mikroen men dette er ovnen min😅 Er ikke vaska siden før jul såe... Mye brukt denne så da blir den også litt tilgrisi 🤣 Litt @Lur Venn på innsiden kan man si, litt av et @Lurveleven 😅 1 1 1
Fighter83 Skrevet 1. juni #9598 Skrevet 1. juni Cid skrev (3 minutter siden): Litt @Lur Venn på innsiden kan man si, litt av et @Lurveleven 😅 Hahaha 🤣 Litt av en gris det ja🤣 1
Cid Skrevet 1. juni #9600 Skrevet 1. juni Fighter83 skrev (18 minutter siden): Såååå tilfredsstillende 🤩 Bedre enn sex for nå 🤣 Sex and the Oven. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå