Titania Skrevet 3. mai #9542 Skrevet 3. mai Cid skrev (1 time siden): Det var mye 😜 Da holder vannet seg kaldt lenge 😁 Lunket vann er ikke godt å drikke 1
Cid Skrevet 3. mai #9543 Skrevet 3. mai Titania skrev (19 minutter siden): Da holder vannet seg kaldt lenge 😁 Lunket vann er ikke godt å drikke Har heldigvis kaldt vann i springen her 1
Titania Skrevet 3. mai #9544 Skrevet 3. mai Cid skrev (31 minutter siden): Har heldigvis kaldt vann i springen her Det har jeg også, men med isbiter blir det mye bedre 😁 1
Cid Skrevet 3. mai #9545 Skrevet 3. mai Titania skrev (2 minutter siden): Det har jeg også, men med isbiter blir det mye bedre 😁 Liker ikke at det er for kaldt og begynner å ise 😛 1
Sola de Skrevet 11. mai #9554 Skrevet 11. mai Titania skrev (39 minutter siden): Så vakkert det er der! 1
Titania Skrevet 11. mai #9555 Skrevet 11. mai Sola de skrev (37 minutter siden): Så vakkert det er der! Jepp 🥰 Fint på Jeløya 😁 Hadde det ikke vært for trærne til venstre hadde danskebåten vært synlig også 😝 2
Sola de Skrevet 11. mai #9556 Skrevet 11. mai Titania skrev (33 minutter siden): Jepp 🥰 Fint på Jeløya 😁 Hadde det ikke vært for trærne til venstre hadde danskebåten vært synlig også 😝 Det er i eller ved Moss er det ikke? 1
Titania Skrevet 11. mai #9557 Skrevet 11. mai Sola de skrev (6 minutter siden): Det er i eller ved Moss er det ikke? Jepp 😊 Øy i Moss, kjempefint der ute 😁 2
fugl fønix Skrevet 12. mai #9560 Skrevet 12. mai Titania skrev (På 11.5.2025 den 15.14): Jepp 🥰 Fint på Jeløya 😁 Hadde det ikke vært for trærne til venstre hadde danskebåten vært synlig også 😝 Ja enig, kjempefint på Jeløya, jeg var på en❤️ romantisk date ❤️ der engang, gode minner det!! 🥰 🥂 💋 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå