Titania Skrevet tirsdag kl 15:40 #9221 Del Skrevet tirsdag kl 15:40 Cid skrev (1 minutt siden): Angrekjøp? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 16:26 #9222 Del Skrevet tirsdag kl 16:26 Hva skal du strikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet tirsdag kl 16:32 #9223 Del Skrevet tirsdag kl 16:32 Sola de skrev (5 minutter siden): Hva skal du strikke? Kosebamsedress (x3), lille dådyr kyse (mener jeg å huske den heter) og ringblomst-teppe fra klompelompe, og en lille dahlia romper 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 16:37 #9224 Del Skrevet tirsdag kl 16:37 Titania skrev (4 minutter siden): Kosebamsedress (x3), lille dådyr kyse (mener jeg å huske den heter) og ringblomst-teppe fra klompelompe, og en lille dahlia romper 😁 Heldige søte små som får dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet tirsdag kl 16:45 #9225 Del Skrevet tirsdag kl 16:45 Sola de skrev (6 minutter siden): Heldige søte små som får dem Plaggene ser i hvert fall fine ut 🥰 Akkurat dahlia og teppet har jeg jo laget før, så de vet jeg jo hvordan blir da 😊 Og kysa når jeg tenker meg om 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 17:39 #9226 Del Skrevet tirsdag kl 17:39 Titania skrev (52 minutter siden): Plaggene ser i hvert fall fine ut 🥰 Akkurat dahlia og teppet har jeg jo laget før, så de vet jeg jo hvordan blir da 😊 Og kysa når jeg tenker meg om 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet tirsdag kl 17:41 #9227 Del Skrevet tirsdag kl 17:41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5 timer siden #9228 Del Skrevet 5 timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 53 minutter siden #9229 Del Skrevet 53 minutter siden Titania skrev (4 timer siden): Første gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå