KnekkeBørre Skrevet 16. august #8961 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Dette legger du ut gratis?? Jeg bjudar på, baby 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #8962 Del Skrevet 16. august KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Jeg bjudar på, baby 😁 Bra med noen smaksprøver. Smart du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. august #8963 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Bra med noen smaksprøver. Smart du Føttene mine er det minst lekre ved meg. Hold deg fast! Her kommer et glimt av min høyre hånd som holder et ferdig løst kryssord.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #8964 Del Skrevet 16. august KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Føttene mine er det minst lekre ved meg. Hold deg fast! Her kommer et glimt av min høyre hånd som holder et ferdig løst kryssord.. Når kommer ansiktet på bildet?😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #8965 Del Skrevet 16. august KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Her kommer et glimt av min høyre hånd som holder et ferdig løst kryssord.. Så gammel er du ikke! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. august #8966 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Så gammel er du ikke! Jo, definitivt. I'm old as shit. 🤗 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #8967 Del Skrevet 16. august KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Jo, definitivt. I'm old as shit. 🤗 Ikke engang folk på sjukehjemmet driver med kryssord! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. august #8968 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ikke engang folk på sjukehjemmet driver med kryssord! Ey! Kryssord er et fantastisk tidsfordriv og en knakende god celebral aktivitet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #8969 Del Skrevet 16. august KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Ey! Kryssord er et fantastisk tidsfordriv og en knakende god celebral aktivitet Sier den gamle😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. august #8970 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Sier den gamle😉 Så absolutt 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #8971 Del Skrevet 16. august KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Så absolutt 😁 Ikke like gøy når du akseperer din alderdom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. august #8972 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ikke like gøy når du akseperer din alderdom You can't hurt me, din snørrunge 🤗❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #8973 Del Skrevet 16. august KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): You can't hurt me, din snørrunge 🤗❤️ Høres ut som beboerene på sjukehjemmet da jeg jobbet der som sommervikar.😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. august #8974 Del Skrevet 16. august KnekkeBørre skrev (56 minutter siden): Jeg bjudar på, baby 😁 Ble onlyfans kontoen stengt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. august #8975 Del Skrevet 16. august Cid skrev (4 minutter siden): Ble onlyfans kontoen stengt? Umiddelbart. Prøvde å klage,men de mente jeg brøt menneskerettighetene.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. august #8976 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Høres ut som beboerene på sjukehjemmet da jeg jobbet der som sommervikar.😉 Gjett om jeg skal legge en overraskelse til deg i voksenbleia mi 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #8977 Del Skrevet 16. august KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Umiddelbart. Prøvde å klage,men de mente jeg brøt menneskerettighetene.. Det er veldig frustrerende når de ikke tror at man er personen bak kontoen, selv etter å ha sendt bilde for bekreftelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 17. august #8978 Del Skrevet 17. august KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Gjett om jeg skal legge en overraskelse til deg i voksenbleia mi 😁 Glad jeg er ferdig med vikariatet før du kom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. august #8979 Del Skrevet 17. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Glad jeg er ferdig med vikariatet før du kom! Jeg skal hjemsøke deg! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. august #8980 Del Skrevet 17. august KnekkeBørre skrev (9 minutter siden): Umiddelbart. Prøvde å klage,men de mente jeg brøt menneskerettighetene.. Ved å vise beina dine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå