KnekkeBørre Skrevet 9. august #8901 Del Skrevet 9. august Sola de skrev (3 minutter siden): Jeg ville bli drillepike, men fikk ikke lov, da foreldrene mine mente jeg drev med nok av ting fra før 😕 Det er aldri for sent å bli en drillpike skal du vite ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #8902 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Det er aldri for sent å bli en drillpike skal du vite ☺️ Hahaha, synes jeg ser det for meg Var vel egentlig bare fordi jeg ville ha en drillestav, jeg ville bli drillepike. Syntes det så, så morsomt ut å drille. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 9. august #8903 Del Skrevet 9. august 52 minutter siden, KnekkeBørre said: Well shit.. Gled dere på turen hjem. For ankomsten kan bli noget antiklimatisk. Pun intended ☝️☺️ Skal bli 20 grader og sol hjemme imorgen så det er helt greit det ^^, 32 grader som det var i går med 8 i UV er for mye 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #8904 Del Skrevet 9. august Peanut skrev (2 minutter siden): Skal bli 20 grader og sol hjemme imorgen så det er helt greit det ^^, 32 grader som det var i går med 8 i UV er for mye 😕 Men faen da! Skal det liksom ikke være mulig å ødelegge dagen din litt engang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 9. august #8905 Del Skrevet 9. august Just now, KnekkeBørre said: Men faen da! Skal det liksom ikke være mulig å ødelegge dagen din litt engang? Neup! ^^, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. august #8906 Del Skrevet 10. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 10. august #8907 Del Skrevet 10. august 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. august #8908 Del Skrevet 10. august Disney Adult skrev (4 timer siden): Ha en fin tur, hvor enn du er 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #8909 Del Skrevet 10. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. august #8910 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Guri! Lykke til! Får du ikke start? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #8911 Del Skrevet 10. august Sola de skrev (7 minutter siden): Guri! Lykke til! Får du ikke start? Det kan trenges 😄 Fått start på den. Men alt annet er feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. august #8912 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Det kan trenges 😄 Fått start på den. Men alt annet er feil. Kjipt 😕 Håper du får fikset den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #8913 Del Skrevet 10. august Sola de skrev (54 minutter siden): Kjipt 😕 Håper du får fikset den Ække så farlig.. Er et hobbyprosjekt. Det både kan og må gjerne vare livet ut. ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8914 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (1 time siden): Det kan trenges 😄 Fått start på den. Men alt annet er feil. Sa brura 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #8915 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Sa brura Ey! Nå er'a i farta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august #8916 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Ey! Nå er'a i farta Fått smurt den inn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #8917 Del Skrevet 10. august Cid skrev (3 minutter siden): Fått smurt den inn? Nå er det min tur til å spille dum. Smurt hva inn med hva? Høyrefoten med spenol? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8918 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (16 minutter siden): Ey! Nå er'a i farta Haha jeg er egentlig så gøyal alltid🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #8919 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha jeg er egentlig så gøyal alltid🤠 På jobb også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8920 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): På jobb også? Ja, jeg både fjaser og er litt bestemt oppvigler. 🤓 Mot the system. Er ikke det en slående kombo så vet ikke jeg🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå