KnekkeBørre Skrevet 7. august #8861 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (4 minutter siden): Banan. Usj. Det kan umulig være godt Svenskene (og noen foræderiske nordmenn) påstår at det er digg. Nei!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #8862 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Svenskene (og noen foræderiske nordmenn) påstår at det er digg. Nei!!! Enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. august #8863 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (15 minutter siden): Peperoni er ok. Ananas er en hybrid av Hitler og hemoroider.. NEI! Haha, spot on 😁 KnekkeBørre skrev (12 minutter siden): Det ser ikke så verst ut.. MEN! Jeg har har faktisk kranglet med en svensk pizzabaker angående banan på pizza.. Faen i helvete!! Folk har jo ikke respekt for oppskrifter lenger!!! Har spist bananpizza, men er ikke noe jeg bestiller, for å si det sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #8864 Del Skrevet 7. august Titania skrev (3 minutter siden): Haha, spot on 😁 Har spist bananpizza, men er ikke noe jeg bestiller, for å si det sånn Det er visst godt sier dem som spiser det.. Men sånn er'e med heroin òg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #8865 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Det er visst godt sier dem som spiser det.. Men sånn er'e med heroin òg. Banan på taco skal visst være veldig godt. 🍌🌮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. august #8866 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Det er visst godt sier dem som spiser det.. Men sånn er'e med heroin òg. Jeg liker banan, men på pizza var det ikke helt for mine smaksløker 😅 Men nå er jo jeg kresen som fy, så smaksløkene mine skal vel ikke snakkes så mye om 😅 Men flygande Jacob er godt, det er jo med banan 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #8867 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (27 minutter siden): Peperoni er ok. Ananas er en hybrid av Hitler og hemoroider.. NEI! Smaker ananas så ekkelt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #8868 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Banan på taco skal visst være veldig godt. 🍌🌮 Makrell i tomat på leverpostei skal visst også være ; mmmmmm ❤️ Not. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #8869 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Makrell i tomat på leverpostei skal visst også være ; mmmmmm ❤️ Not. Jeg liker begge deler hver for seg, men sammen Blir litt som å spise makrell i tomat etter en skive med rekeost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #8870 Del Skrevet 7. august Titania skrev (4 minutter siden): Jeg liker banan, men på pizza var det ikke helt for mine smaksløker 😅 Men nå er jo jeg kresen som fy, så smaksløkene mine skal vel ikke snakkes så mye om 😅 Men flygande Jacob er godt, det er jo med banan 😁 Jeg har aldri smakt "Flygande Jacob".. Men jeg tipper at det er en grunn til at han løper.. Og det er sikker for å unngå juling for den ekle smaken.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #8871 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (9 minutter siden): Makrell i tomat på leverpostei skal visst også være ; mmmmmm ❤️ Not. Tran er godt🐟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #8872 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tran er godt🐟 Tran er en merkelig form for glede og utløsning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. august #8873 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (14 minutter siden): Jeg har aldri smakt "Flygande Jacob".. Men jeg tipper at det er en grunn til at han løper.. Og det er sikker for å unngå juling for den ekle smaken.. Det er litt merkelig miks av ingredienser, med kylling, bacon, peanøtter og banan, og egentlig chillisaus, men det var det ikke i den jeg smakte 😅 Men svenskene er jo ikke alltid helt gode, og jeg har noen dråper svensk blod jeg også 🙈🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #8874 Del Skrevet 7. august Jeg har kun vært i Sverige en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #8875 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (Akkurat nå): Jeg har kun vært i Sverige en gang. Harryhandel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #8876 Del Skrevet 7. august Cid skrev (Akkurat nå): Harryhandel? Bensinfylling Kjørte gjennom. Var 10 år gammel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #8877 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (Akkurat nå): Bensinfylling Kjørte gjennom. Var 10 år gammel Oi du tok lappen tidlig 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #8878 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (16 minutter siden): Tran er en merkelig form for glede og utløsning 🤨📸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #8879 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (11 minutter siden): 🤨📸 Når jeg leste hva jeg skrev på nytt, så ble det litt feil merka jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #8880 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Når jeg leste hva jeg skrev på nytt, så ble det litt feil merka jeg... Fisken ble krenket!🐟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå