Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #861 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Går bra jeg har jo et bein til Flaks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #862 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Man må tilpasse. 👍 Julesokk, julebukk, halloweenheks osv For ikke å glemme olsokk og Thanksgiving it to you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #863 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): For ikke å glemme olsokk og Thanksgiving it to you 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #864 Del Skrevet 14. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #865 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Går bra jeg har jo et bein til Enda godt 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #866 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Jeg kan snakke om hvor trist og krenket han ble.. men tror heller han trenger dyne, gips og jus med sugerør😂 Ja. Greit med slike jobber 😂 Tror nok det. Det får noen andre ta seg av 🤣😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #867 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Er det gubben din som sitter der borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #868 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Er det gubben din som sitter der borte Papsen☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #869 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Papsen☺️ Åja vanskelig å anslå alder utfra det bildet altså. Hva gjør mora di og gubben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #870 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Åja vanskelig å anslå alder utfra det bildet altså. Hva gjør mora di og gubben? Er pensjonister. Men driftige da🙂 Mann er lang, mye lenger, men ikke lett å bedømme ut fra 1cm på bilde😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #871 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Ja. Greit med slike jobber 😂 Tror nok det. Det får noen andre ta seg av 🤣😇 Ja vi to har jo ferie😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #872 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja vi to har jo ferie😎 Oh yes 🤩 Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #873 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Oh yes 🤩 Deilig. Jeg har ikke ferie. Er teknisk sett sykemeldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #874 Del Skrevet 14. april 2022 (endret) lurven skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke ferie. Er teknisk sett sykemeldt På grunn av foten du brakk når jeg dyttet deg ned treet? 🥺🥺 Eller seriøst? 😕 Endret 14. april 2022 av Kvakkekyllingen La til noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #875 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): På grunn av foten du brakk når jeg dyttet deg ned treet? 🥺🥺 Eller seriøst? 😕 Før han lurer deg Therese.. han var det fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #876 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Før han lurer deg Therese.. han var det fra før! Ok. Ikke min feil altså🤣 Men kjedelig da 😕 Å være sykemeldt er ikke gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #877 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Før han lurer deg Therese.. han var det fra før! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #878 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (10 minutter siden): Ok. Ikke min feil altså🤣 Men kjedelig da 😕 Å være sykemeldt er ikke gøy. Nei det er kjedelig, og det verste er at jeg på en måte går glipp av ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #879 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Nei det er kjedelig, og det verste er at jeg på en måte går glipp av ferien Ja hvis man ikke fungerer helt som man bruker så blir der jo litt ødelagt. Ferie eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #880 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ja hvis man ikke fungerer helt som man bruker så blir der jo litt ødelagt. Ferie eller ikke Ja går bedre nå da, men fikk ikke gått noe særlig på ski vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå