KnekkeBørre Skrevet 27. juli #8761 Del Skrevet 27. juli Titania skrev (3 minutter siden): 😍 Now that's a grill 🫵🤨👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. juli #8762 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Now that's a grill 🫵🤨👍 Jepp 😁 Og nå er spareribsene nettopp ferdige 🤩 Så er det bare å krysse fingrene for at det ikke er tørt 🙈 Pøste på med marinade, men jeg er ny lærling i faget, så tørt kjøtt forekommer 🙈😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #8763 Del Skrevet 27. juli Titania skrev (4 minutter siden): Jepp 😁 Og nå er spareribsene nettopp ferdige 🤩 Så er det bare å krysse fingrene for at det ikke er tørt 🙈 Pøste på med marinade, men jeg er ny lærling i faget, så tørt kjøtt forekommer 🙈😂 "Low and slow" og tilførsel av fuktighet i form av glaze eller lignende hver time er grunnprinsippene 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. juli #8764 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): "Low and slow" og tilførsel av fuktighet i form av glaze eller lignende hver time er grunnprinsippene 😊 Jeg har ikke helt kontroll på temperatur-reguleringen enda 😅 Er enten nesten ikke bluss eller for mye, selv om jeg bare vrir litt på knotten 😅 Så prøver meg frem for hver gang. På søndag var Grillfileten ganske tørr, på tirsdag mindre tørr 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #8765 Del Skrevet 27. juli Titania skrev (30 minutter siden): Relativt hvitt her også 😂 Passe på så det ikke strømmer inn med dickpicks nå 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #8766 Del Skrevet 27. juli Titania skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke helt kontroll på temperatur-reguleringen enda 😅 Er enten nesten ikke bluss eller for mye, selv om jeg bare vrir litt på knotten 😅 Så prøver meg frem for hver gang. På søndag var Grillfileten ganske tørr, på tirsdag mindre tørr 😂 Jeg tipper den fancy grillen din har direkte og indirekte varmesoner..? Lek litt med de. Og anskaffelse av noen steketermometere kan også være en plan. Uansett, så handler det om å ha det gøy og kose seg med resultatene 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. juli #8767 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (10 minutter siden): Jeg tipper den fancy grillen din har direkte og indirekte varmesoner..? Lek litt med de. Og anskaffelse av noen steketermometere kan også være en plan. Uansett, så handler det om å ha det gøy og kose seg med resultatene 😊 Jeg er litt usikker på om det kan kalles indirekte soner 🤔 Den har to brennere - den ene går rundt hele grillen, og den andre går tvers over. Så blir vel kanskje litt indirekte om jeg skrur av den som går tvers over, men. Men fulgte med noen brett og sånn som visstnok skulle gjøre at det blir indirekte 😊 I morgen blir det å grille fisk for første gang 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #8768 Del Skrevet 27. juli Titania skrev (1 minutt siden): Jeg er litt usikker på om det kan kalles indirekte soner 🤔 Den har to brennere - den ene går rundt hele grillen, og den andre går tvers over. Så blir vel kanskje litt indirekte om jeg skrur av den som går tvers over, men. Men fulgte med noen brett og sånn som visstnok skulle gjøre at det blir indirekte 😊 I morgen blir det å grille fisk for første gang 😁 Det høres ut som om du har masse gøyale funksjoner og muligheter å sette deg inn i 😊 Fisk er knall på grill. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. juli #8769 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (19 minutter siden): Det høres ut som om du har masse gøyale funksjoner og muligheter å sette deg inn i 😊 Fisk er knall på grill. ❤️ Jeg liker egentlig ikke å lage mat, men akkurat det å utforske grilling er morsomt 😁 Er jo ikke SÅ annerledes enn stekepanne/ovn, men allikevel morsommere og enklere 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 27. juli #8770 Del Skrevet 27. juli 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. juli #8771 Del Skrevet 28. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. juli #8772 Del Skrevet 29. juli 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8773 Del Skrevet 29. juli Sitter å venter på is-bilen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #8774 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (57 minutter siden): Sitter å venter på is-bilen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8775 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (5 minutter siden): Nei faen, nå trodde jeg at den kom... 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #8776 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Nei faen, nå trodde jeg at den kom... 😑 Kommer du og lugger meg nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8777 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (1 minutt siden): Kommer du og lugger meg nå? Nei, lugging er for jenter (og slemt) Jeg putter heller en pølsebit i rumpesprekken din og slipper bikkja på'rei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #8778 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Nei, lugging er for jenter (og slemt) Jeg putter heller en pølsebit i rumpesprekken din og slipper bikkja på'rei Prøv å treff g punktet mens du er i gang da 🍑🌭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8779 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (15 minutter siden): Prøv å treff g punktet mens du er i gang da 🍑🌭 Nå ødela du mye av den gleden jeg i utgangspunktet hadde over å straffe deg... Damn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #8780 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Nå ødela du mye av den gleden jeg i utgangspunktet hadde over å straffe deg... Damn! Var ikke meg som skrev, mobilen ble hacket hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå