Cid Skrevet 5. juni #8501 Del Skrevet 5. juni Titania skrev (10 minutter siden): Tortillalefser med kjøttdeig, krydder og ost som har vært en tur i airfryeren 😁 Enchiladas med andre ord? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni #8502 Del Skrevet 5. juni KnekkeBørre skrev (22 minutter siden): What the shit?! Ikke la dine dysfunksjonelle øyne definere sannheten.. Holy shit. ❤️ De funker litt bedre nå - fikk nye linser idag 😁 Ser i hvertfall ikke tåkete, men fortsatt litt vondt i hodet 🤪 Cid skrev (15 minutter siden): Enchiladas med andre ord? Ikke sånn jeg er vant til enchiladas i hvertfall - de gratineres med ost oppå. Dette er nærmere pizzasnurr, men tortilla som bunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. juni #8503 Del Skrevet 5. juni Titania skrev (3 minutter siden): De funker litt bedre nå - fikk nye linser idag 😁 Ser i hvertfall ikke tåkete, men fortsatt litt vondt i hodet 🤪 Gratulerer med klarere syn ❤️ Jeg skal eliminere hodepinen din med snacks og heftige hoftebevegelser 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni #8504 Del Skrevet 5. juni KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Gratulerer med klarere syn ❤️ Jeg skal eliminere hodepinen din med snacks og heftige hoftebevegelser 😊 Gleder meg 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. juni #8505 Del Skrevet 5. juni Titania skrev (8 minutter siden): Gleder meg 🤩 Jeg også 🤗 For vi skal danse!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni #8506 Del Skrevet 5. juni KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Jeg også 🤗 For vi skal danse!! Woohoo 💃 Jeg er ikke så god på det, da 🤔 Men vi danset jenka og polonese på barneskolen husker jeg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. juni #8507 Del Skrevet 5. juni Titania skrev (3 minutter siden): Woohoo 💃 Jeg er ikke så god på det, da 🤔 Men vi danset jenka og polonese på barneskolen husker jeg 😅 Bare plasser de små føttene dine på mine, så skal jeg lede deg.. Dette blir episk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni #8508 Del Skrevet 5. juni KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Bare plasser de små føttene dine på mine, så skal jeg lede deg.. Dette blir episk Problemet er nok at jeg ikke har små føtter 🙈😅 Men jeg er med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. juni #8509 Del Skrevet 5. juni Titania skrev (2 minutter siden): Problemet er nok at jeg ikke har små føtter 🙈😅 Men jeg er med! Du kan være plattfot så det dundrer, baby. Jeg er rimelig sikker på at jeg slår deg med en størrelse eller to uansett.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni #8510 Del Skrevet 5. juni KnekkeBørre skrev (17 minutter siden): Du kan være plattfot så det dundrer, baby. Jeg er rimelig sikker på at jeg slår deg med en størrelse eller to uansett.. Det er nok mulig 😁 Men jeg har 44-45, så de er ikke kjempesmå 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. juni #8511 Del Skrevet 5. juni Titania skrev (2 minutter siden): Det er nok mulig 😁 Men jeg har 44-45, så de er ikke kjempesmå 😅 Wow, Bigfoot eksisterer!! Og dets navn er @Titania 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni #8512 Del Skrevet 5. juni KnekkeBørre skrev (18 minutter siden): Wow, Bigfoot eksisterer!! Og dets navn er @Titania 😁 😂 Både i høyde og skostørrelse da 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. juni #8513 Del Skrevet 5. juni Titania skrev (2 minutter siden): 😂 Både i høyde og skostørrelse da 😬 Er du over gjennomsnittet høyreist også? Jeg har en liten "kink" når det gjelder store jenter.. 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni #8514 Del Skrevet 5. juni KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Er du over gjennomsnittet høyreist også? Jeg har en liten "kink" når det gjelder store jenter.. 😍 Har du glemt at jeg er over 180? 181 for å være nøyaktig 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. juni #8515 Del Skrevet 5. juni Titania skrev (1 minutt siden): Har du glemt at jeg er over 180? 181 for å være nøyaktig 😬 What the shit!!! 🤯 Jeg tror jeg vagt minnes at du har sagt dette før, men jeg er like positivt overrasket nå som jeg var da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni #8516 Del Skrevet 5. juni KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): What the shit!!! 🤯 Jeg tror jeg vagt minnes at du har sagt dette før, men jeg er like positivt overrasket nå som jeg var da! Hihi 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. juni #8517 Del Skrevet 5. juni Titania skrev (5 minutter siden): Har du glemt at jeg er over 180? 181 for å være nøyaktig 😬 Vi er like høye. Vi kan dele sko også 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni #8518 Del Skrevet 5. juni KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Vi er like høye. Vi kan dele sko også 🤗 Jej 😁 Har du noen fargerike sko? Da vil jeg låne 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. juni #8519 Del Skrevet 5. juni Titania skrev (Akkurat nå): Jej 😁 Har du noen fargerike sko? Da vil jeg låne 🤩 Sorry,Sukkerbit. Jeg har 2 par sko. Ett par slitne blå Salomon joggesko og ett par like slitte svarte fjellstøvler.. Jeg er ræva når det gjelder å handle fottøy.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni #8520 Del Skrevet 5. juni KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Sorry,Sukkerbit. Jeg har 2 par sko. Ett par slitne blå Salomon joggesko og ett par like slitte svarte fjellstøvler.. Jeg er ræva når det gjelder å handle fottøy.. med andre ord, si i fra om du vil låne noen fargerike sko 🙈😂 Jeg har alt for mange sko - har vel 6-7 par joggesko, og ett par vintersko 😅 Pensko er bare å drite i å lete etter - kjole og joggesko er kult 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå