Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #781 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (26 minutter siden): Du ER gammal, bare gamle folk som bruker der uttrykket😁 Skjer`a!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #782 Del Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Skjer`a!? Det er bedre, det uttrykket passer bedre til en 40 åring. Men tror ingen under 40 bruker det uttrykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #783 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Det er bedre, det uttrykket passer bedre til en 40 åring. Men tror ingen under 40 bruker det uttrykket Hva med schpaaa.🙂😂😂? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #784 Del Skrevet 13. april 2022 Tråden må på sporet. utsikten min i ferien😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. april 2022 #785 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Det er bedre, det uttrykket passer bedre til en 40 åring. Men tror ingen under 40 bruker det uttrykket Jeg skriver skjer veldig ofte og jeg er 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #786 Del Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Hva med schpaaa.🙂😂😂? Oi det er flaut😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #787 Del Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Tråden må på sporet. utsikten min i ferien😃 Deilig utsikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #788 Del Skrevet 13. april 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg skriver skjer veldig ofte og jeg er 30 Skjer er innafor, hvis du dropper a. Og for guds skyld ikke legg på bagheera🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. april 2022 #789 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Skjer er innafor, hvis du dropper a. Og for guds skyld ikke legg på bagheera🤢 Det er bare folk under 25 som skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #790 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Deilig utsikt Ja! Mye fjell da, sola kommer ikke over de oktober til mars. Jeg visste da ikke at det var sol på den tiden, at det var mulig🙈🤣 Flyttet til Oslo og ble blown away😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #791 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Skjer er innafor, hvis du dropper a. Og for guds skyld ikke legg på bagheera🤢 For guds skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #792 Del Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja! Mye fjell da, sola kommer ikke over de oktober til mars. Jeg visste da ikke at det var sol på den tiden, at det var mulig🙈🤣 Flyttet til Oslo og ble blown away😂 Så dere har mørketid på vestlandet også? Du fikk kultursjokk og solsjokk samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #793 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Så dere har mørketid på vestlandet også? Du fikk kultursjokk og solsjokk samtidig Nja, ikke mørkt, bare ikke sol på deler av bygda. Kultursjokk og solsjokk. Samt skjønte at noen er homofile, noen bruker narkotika osv..😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #794 Del Skrevet 13. april 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Det er bare folk under 25 som skriver Gjør de det fortsatt? Trodde det var helt ut. Det er jo sånn vi sa når jeg var ungdom.. Ungdommen nå til dags altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #795 Del Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): For guds skyld ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #796 Del Skrevet 13. april 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Nja, ikke mørkt, bare ikke sol på deler av bygda. Kultursjokk og solsjokk. Samt skjønte at noen er homofile, noen bruker narkotika osv..😂 😄 Endret 13. april 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #797 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): ? Ikke ha med bagherra, var enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #798 Del Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ikke ha med bagherra, var enig Før pleide folk å svare ingenting tingeling. Da var jeg så flau at hjertet mitt stoppa noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #799 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Før pleide folk å svare ingenting tingeling. Da var jeg så flau at hjertet mitt stoppa noen ganger Stemmer. Husker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #800 Del Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Nja, ikke mørkt, bare ikke sol på deler av bygda. Kultursjokk og solsjokk. Samt skjønte at noen er homofile, noen bruker narkotika osv..😂 Fryden var oppvokst i en liten vestlandsbygd Der ingen gikk på trygd Kom til hovedstaden Der så hun for første gang folk som ligna bin laden I Oslo hadde de både buss og bil Og hun lærte seg at det er noe som kalles homofil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå