Gå til innhold

Ta et bilde av det som er foran deg akkurat nå.. ✨📸

Gladikaffe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (6 timer siden):

Focaccia?

Mor Monsen kake 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (7 minutter siden):

IMG_7372.thumb.jpeg.224c4688eb81a101bdf86cf245259de9.jpeg

En Legomann som skritter over skrittet. 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (11 minutter siden):

Jepp 😅 Varmt og mykt pledd 😍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (15 minutter siden):

Det er Lego @Lurven kommer 6.9.24 til 6969kr.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Det er Lego @Lurven kommer 6.9.24 til 6969kr.

Her var'e mye tall. Matematisk sett så ender dette i to'ern med forhøyet potens. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Her var'e mye tall. Matematisk sett så ender dette i to'ern med forhøyet potens. 

Og rett til bokstaven G. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (18 minutter siden):

Jepp 😅 Varmt og mykt pledd 😍

Varme pledd liker vi svært godt :danse2:

Intet er mer kos ❤️

(Med mindre teppet er elektrisk og krever tilsyn og justeringer av en tekniker) 

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Varme pledd liker vi svært godt :danse2:

Intet er mer kos ❤️

(Med mindre teppet er elektrisk og krever tilsyn og justeringer av en tekniker) 

Ikke merket noe til det 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Ikke merket noe til det 😅

Vel. 

De pleier aldri å være mer enn et 8-sifret telefonnummer og en invitasjon unna,  skulle det bli nødvendig 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (26 minutter siden):

Vel. 

De pleier aldri å være mer enn et 8-sifret telefonnummer og en invitasjon unna,  skulle det bli nødvendig 😉

Det er forsåvidt sant 😅 Men tekniker har ungen og har jo innrømmet og beklaget at han tindersveipet uten å se (selv om det er fler enn meg som ikke tror han), så han er uaktuell 😅 Den første jeg tenker på som lett kunne blitt invitert er en luring på Hadeland 😬 Men tror han sover, og jeg vil ikke mase. Jeg har vært «for mye» så han trakk seg unna før 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (20 minutter siden):

Det er forsåvidt sant 😅 Men tekniker har ungen og har jo innrømmet og beklaget at han tindersveipet uten å se (selv om det er fler enn meg som ikke tror han), så han er uaktuell 😅 Den første jeg tenker på som lett kunne blitt invitert er en luring på Hadeland 😬 Men tror han sover, og jeg vil ikke mase. Jeg har vært «for mye» så han trakk seg unna før 😅

Du er fortsatt på det der "uheldige tindersveipet"..?

Æff!! Ok, det er ikke alltid gull det som glitrer.. Synd å høre at du har mistet troen. Men det var spennende flørt så lenge det varte. 😊

Har du en Hadlending i sikte sier de??! :danse2:

Da har jeg fantastiske nyheter til deg, Sukkerbit! 

Jeg er nemlig en "kind of a big deal" her på bygda og om du bare gir meg navnet og klarsignalet, så skal jeg sørge for at han blir brakt til dem nyvasket og oppdratt!! 

Jeg svært opptatt av at vi Hadlendinger skal være gode ambassadører og representere bygda vår på en god måte. 

Du fortjener en hadlending! 

Bare pek, og du skal få den din finger hviler på 😊

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (10 minutter siden):

Du er fortsatt på det der "uheldige tindersveipet"..?

Æff!! Ok, det er ikke alltid gull det som glitrer.. Synd å høre at du har mistet troen. Men det var spennende flørt så lenge det varte. 😊

Har du en Hadlending i sikte sier de??! :danse2:

Da har jeg fantastiske nyheter til deg, Sukkerbit! 

Jeg er nemlig en "kind of a big deal" her på bygda og om du bare gir meg navnet og klarsignalet, så skal jeg sørge for at han blir brakt til dem nyvasket og oppdratt!! 

Jeg svært opptatt av at vi Hadlendinger skal være gode ambassadører og representere bygda vår på en god måte. 

Du fortjener en hadlending! 

Bare pek, og du skal få den din finger hviler på 😊

Tindersveipet er forsåvidt avklart, men det salgssjefen har avslørt seg på uten å si direkte er at jeg har vært tema mellom tekniker og salgssjef. Måten salgssjefen sa noen ting om tekniker var sånn «det er ikke noe du tar ut av lufta uten å vite». Så om det ble som det ble fordi jeg brukte for lang tid, det vet jeg ikke - men vi er fler som ikke tror det var et tilfeldig sveip. 
Tekniker vet hva jeg føler, så om han vil gjøre noe med det er ballen hos han - jeg kommer ikke til å sitte og vente, for det har ikke noe for seg 😊

Jammen da vil jeg ha han rolige, høye, kule fyren med lenger hår enn meg, som spiller i band og har samme rare humor, og som i tillegg har en jobb jeg er litt misunnelig på 😁 Og eier av Omega Railmaster. 

Jeg vet allerede at han er veloppdratt, han både passer på foreldrene, og  voksen nok til å beklage hans forståelige oppførsel, der ting ble som det ble når jeg «klikket» og ble litt koko kjerring og veldig mye 😊 (Keg ble ghostet fordi det var litt mye på en gang, da vi tok opp kontakten beklaget han og angret på at han ikke hadde sagt i fra på en ordentlig måte).

Så jeg syns han er en bra representant for Hadeland allerede 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Tindersveipet er forsåvidt avklart, men det salgssjefen har avslørt seg på uten å si direkte er at jeg har vært tema mellom tekniker og salgssjef. Måten salgssjefen sa noen ting om tekniker var sånn «det er ikke noe du tar ut av lufta uten å vite». Så om det ble som det ble fordi jeg brukte for lang tid, det vet jeg ikke - men vi er fler som ikke tror det var et tilfeldig sveip. 
Tekniker vet hva jeg føler, så om han vil gjøre noe med det er ballen hos han - jeg kommer ikke til å sitte og vente, for det har ikke noe for seg 😊

Jammen da vil jeg ha han rolige, høye, kule fyren med lenger hår enn meg, som spiller i band og har samme rare humor, og som i tillegg har en jobb jeg er litt misunnelig på 😁 Og eier av Omega Railmaster. 

Jeg vet allerede at han er veloppdratt, han både passer på foreldrene, og  voksen nok til å beklage hans forståelige oppførsel, der ting ble som det ble når jeg «klikket» og ble litt koko kjerring og veldig mye 😊 (Keg ble ghostet fordi det var litt mye på en gang, da vi tok opp kontakten beklaget han og angret på at han ikke hadde sagt i fra på en ordentlig måte).

Så jeg syns han er en bra representant for Hadeland allerede 😁

Men faen da, er du opptatt av kronografer også?! 😂

Jeg tror jeg kjenner rundt 8 stykker som passer beskrivelsen din.. Blir dog litt forvirret av klokkereferansen.. 

Hmm...  Spennende 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Men faen da, er du opptatt av kronografer også?! 😂

Jeg tror jeg kjenner rundt 8 stykker som passer beskrivelsen din.. Blir dog litt forvirret av klokkereferansen.. 

Hmm...  Spennende 😁

Klokker er gøy 😁 

Navnet på klokka sier litt om jobben hans 😁

Jeg tror ikke han er ute etter noe spesielt, men jeg tenker om at om jeg ikke klikker som sist, så er det jo lov å håpe at det kan utvikle seg til noe, og kanskje at det var meningen at vi skulle ta opp tråden igjen. Fire år siden vi surret sist, så har jo gått litt tid, og selv om jeg lå litt lavt første dagen han var her nå, så fortsatte vi der vi slapp sist uten at det var rart, og det var ganske fint 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...