KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #7761 Del Skrevet 4. desember 2023 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Ååååååh! Så kooos 😻 Har han måttet amputere halen pga påkjørsel eller noe? Nei, jeg tror han er født sånn. Noe bobtail-greier eller noe.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. desember 2023 #7762 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Nei, jeg tror han er født sånn. Noe bobtail-greier eller noe.. Aha, ekte fjong rasekatt med andre ord? Var ikke så lett å se på bildet. Men så fin ut da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2023 #7763 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) Flæskemat Endret 4. desember 2023 av TheHairyToothfairy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #7764 Del Skrevet 4. desember 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Aha, ekte fjong rasekatt med andre ord? Var ikke så lett å se på bildet. Men så fin ut da Han har en smule ADHD.. Umulig å få tatt et skikkelig bilde. Og han skal ha konstant kos, men klarer faen ikke å stå stille ett sekund, så du må plukke han opp å holde han fast. 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #7765 Del Skrevet 4. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Flæskemat Dette er høykultur pytt i panne 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. desember 2023 #7766 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Han har en smule ADHD.. Umulig å få tatt et skikkelig bilde. Og han skal ha konstant kos, men klarer faen ikke å stå stille ett sekund, så du må plukke han opp å holde han fast. 😂 Ntåååå! Mine har også en smule adhd, spesielt kattungen, hun er klin sprø. Enten klin sprø eller ekstremt kosete. Splittet personlighet 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 #7767 Del Skrevet 4. desember 2023 Lurven skrev (31 minutter siden): Kommer den til switch ? Ja, ps4/5, Xbox og pc med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #7768 Del Skrevet 4. desember 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ntåååå! Mine har også en smule adhd, spesielt kattungen, hun er klin sprø. Enten klin sprø eller ekstremt kosete. Splittet personlighet 😂 Fordelaktig at de er søte når de er slitsomme 😂 Katter er merkverdige vesener.. Gud må ha vært dritings når han skapte dem. 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. desember 2023 #7769 Del Skrevet 5. desember 2023 KnekkeBørre skrev (49 minutter siden): Dette er høykultur pytt i panne 👍 Også et utslag av at jeg glemte stikke innom butikken før jobb i kveld. Dette var det siste jeg hadde i skapet som ikke krevde feks melk - som jeg ikke har, ikke akkurat noe gourmetmat ergo. Men jeg ble mett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. desember 2023 #7770 Del Skrevet 5. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Også et utslag av at jeg glemte stikke innom butikken før jobb i kveld. Dette var det siste jeg hadde i skapet som ikke krevde feks melk - som jeg ikke har, ikke akkurat noe gourmetmat ergo. Men jeg ble mett! Nøden vekker kreativiteten. Vel blåst! Og målet med å fylle magen ble nådd. Suksess!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #7771 Del Skrevet 5. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (25 minutter siden): Også et utslag av at jeg glemte stikke innom butikken før jobb i kveld. Dette var det siste jeg hadde i skapet som ikke krevde feks melk - som jeg ikke har, ikke akkurat noe gourmetmat ergo. Men jeg ble mett! Haha hater meg selv for å ikke klare å lese ordet melk uten å tenke på den perverse versjonen 😂 Kg har rotet med hjernen min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. desember 2023 #7772 Del Skrevet 5. desember 2023 (endret) Cid skrev (5 minutter siden): Haha hater meg selv for å ikke klare å lese ordet melk uten å tenke på den perverse versjonen 😂 Kg har rotet med hjernen min Helt riktig. Farsmelk er IKKE et ekte ord. Endret 5. desember 2023 av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #7773 Del Skrevet 5. desember 2023 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Helt riktig. Farsmelk er IKKE et ekte ord. Si det til @Lurven 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. desember 2023 #7774 Del Skrevet 5. desember 2023 KnekkeBørre skrev (17 minutter siden): Helt riktig. Farsmelk er IKKE et ekte ord. Utflodhest, lokkestokk og farsmelk er helt aksepterte ord, bare spør Dangfart 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #7775 Del Skrevet 5. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Utflodhest, lokkestokk og farsmelk er helt aksepterte ord, bare spør Dangfart En som var bruker her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. desember 2023 #7776 Del Skrevet 5. desember 2023 Cid skrev (5 timer siden): En som var bruker her? Sikkert han her 😅 https://www.facebook.com/dangfart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #7777 Del Skrevet 5. desember 2023 Titania skrev (6 minutter siden): Sikkert han her 😅 https://www.facebook.com/dangfart Han som later som han er gammel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. desember 2023 #7778 Del Skrevet 5. desember 2023 KnekkeBørre skrev (5 timer siden): Helt riktig. Farsmelk er IKKE et ekte ord. Jooo hooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. desember 2023 #7779 Del Skrevet 5. desember 2023 Cid skrev (24 minutter siden): Han som later som han er gammel? Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #7780 Del Skrevet 5. desember 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Ja Går han rundt og ser sånn ut til daglig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå