Gå til innhold

Ta et bilde av det som er foran deg akkurat nå.. ✨📸


Gladikaffe

Anbefalte innlegg

Fant80 skrev (4 minutter siden):

Yes. Oppvokst med Tomb Raider. Har spilt så og si alle. Hadde lenge Tomb Raider 2 som favoritt,men etter de nye kom i 2013 (Tomb Raider,Rise of the og Shadow of the) Så har de tatt over. De 2 førstnevnte har jeg spilt gjennom flere ganger. Men ikke hatt anledning til å fullføre Shadow enda,men lever absolutt til forventningene. Liker dog "snø settingen" i Rise of the bedre en Jungelen i Shadow.

De 3 første kommer i oppusset versjon snart.

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dette er nabokatten Mikkel som er på et liten visitt. Han er en klengete faen og mangler hale. Ellers er han en ganske ålreit fyr. :nikke:20231204_215349.thumb.jpg.4e323215fc0300bf9d3a8409418397d6.jpg

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (27 minutter siden):

Kom deg hjem! 

Hjemme nå, sto opp så seint i dag at det ble sein handletur 😅

KnekkeBørre skrev (24 minutter siden):

Det er håp i enden av den tunellen. I can smell it! :meditere:

@TheHairyToothfairy var på enden 😮 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hjemme nå, sto opp så seint i dag at det ble sein handletur 😅

@TheHairyToothfairy var på enden 😮 

Åh crap!! Det var restene av meksikansk aften som jeg luktet altså...? 🥺

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Åh crap!! Det var restene av meksikansk aften som jeg luktet altså...? 🥺

Heh?:p

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 minutter siden):

Hjemme nå, sto opp så seint i dag at det ble sein handletur 😅

@TheHairyToothfairy var på enden 😮 

Etter en litt dum situasjon i en tunnel på Haukeli mellom vogntoget mitt og en campingbil, så fikk noen gode kollegaer av meg laget en liten tekst på trekkeren min; "Det lyset du ser i enden av tunnelen er ikke håpet, det er lastebilen min i full fart mot deg. Move over!"

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (På 3.12.2023 den 18.12):

Yes. Oppvokst med Tomb Raider. Har spilt så og si alle. Hadde lenge Tomb Raider 2 som favoritt,men etter de nye kom i 2013 (Tomb Raider,Rise of the og Shadow of the) Så har de tatt over. De 2 førstnevnte har jeg spilt gjennom flere ganger. Men ikke hatt anledning til å fullføre Shadow enda,men lever absolutt til forventningene. Liker dog "snø settingen" i Rise of the bedre en Jungelen i Shadow.

Jeg digget også tomb raider 2.

Men synes 3 og 4 var en del dårligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TheHairyToothfairy skrev (17 minutter siden):

Etter en litt dum situasjon i en tunnel på Haukeli mellom vogntoget mitt og en campingbil, så fikk noen gode kollegaer av meg laget en liten tekst på trekkeren min; "Det lyset du ser i enden av tunnelen er ikke håpet, det er lastebilen min i full fart mot deg. Move over!"

🏃‍♂️

Lurven skrev (8 minutter siden):

Jeg har faktisk tomb raider 2 fortsatt,  men får ikke spilt, for minnekortene fungerer ikke lenger på PS2

Kommer oppussede versjoner snart så da kan du spille de på nåværende maskiner.  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

🏃‍♂️

Kommer oppussede versjoner snart så da kan du spille de på nåværende maskiner.  

Kommer den til switch

?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 time siden):

Dette er nabokatten Mikkel som er på et liten visitt. Han er en klengete faen og mangler hale. Ellers er han en ganske ålreit fyr. :nikke:20231204_215349.thumb.jpg.4e323215fc0300bf9d3a8409418397d6.jpg

Ååååååh! :ninuskapus::katt: Så kooos 😻 Har han måttet amputere halen pga påkjørsel eller noe? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...