Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. april 2022 #721 Del Skrevet 9. april 2022 Cid skrev (3 minutter siden): To søskne? Nei. Barn. Jeg har 3 søsken og han har ei søster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #722 Del Skrevet 9. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 9. april 2022 #723 Del Skrevet 9. april 2022 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #724 Del Skrevet 9. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Er det sånn glidekrem? Må man ha det for å spille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #725 Del Skrevet 9. april 2022 Fliip skrev (2 minutter siden): Seinfeld ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #726 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Er det sånn glidekrem? Må man ha det for å spille? Du altså. Nei, jeg har hender som sandpapir med blodspor pga tørrhet for tida. Aner ikke hvorfor men reddes med krem😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #727 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Seinfeld ass Elsker Seinfeld. Virkelig🥰 Det var også sentral del av datefase med Mann. Minner😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #728 Del Skrevet 9. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Nei. Barn. Jeg har 3 søsken og han har ei søster. Søskenflokk på 4! Oi. Det virker stas! Nære i alder alle eller veldig spredt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #729 Del Skrevet 9. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Du altså. Nei, jeg har hender som sandpapir med blodspor pga tørrhet for tida. Aner ikke hvorfor men reddes med krem😮 Jeg har tørr hud over hele kroppen men bruker aldri krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stranger15 Skrevet 9. april 2022 #730 Del Skrevet 9. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinasbitch Skrevet 10. april 2022 #731 Del Skrevet 10. april 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #732 Del Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (6 timer siden): Jeg har tørr hud over hele kroppen men bruker aldri krem 😂 au da. Unngår alt av krem jeg ikke trenger, tror jeg må være den kvinnen jeg kjenner som styrer minst med produkter og fjas. Lar hendene være når de er fine, men nå de sprekker og blør er det ikke så sjarmerende. Spesielt ikke på sykehus 😂 nå,KAN de jo smøres da, når vi styra rundt med håndsprit som gale på jobb var det krise. Fun fact.. mulig jeg har litt sarte hender,. Når jeg hakker chili må jeg nesten gråte i dusjen dagen etter fordi de svir av varmen. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #733 Del Skrevet 10. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. april 2022 #734 Del Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): 😂 au da. Unngår alt av krem jeg ikke trenger, tror jeg må være den kvinnen jeg kjenner som styrer minst med produkter og fjas. Lar hendene være når de er fine, men nå de sprekker og blør er det ikke så sjarmerende. Spesielt ikke på sykehus 😂 nå,KAN de jo smøres da, når vi styra rundt med håndsprit som gale på jobb var det krise. Fun fact.. mulig jeg har litt sarte hender,. Når jeg hakker chili må jeg nesten gråte i dusjen dagen etter fordi de svir av varmen. Haha. Jeg bruker apo base, det funker veldig bra Hendene mine var for jævlig tørre for noen år siden til det punktet hvor der var blodige sår som etset men etter jeg begynte med apo base så har hendene holdt seg bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. april 2022 #735 Del Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Søskenflokk på 4! Oi. Det virker stas! Nære i alder alle eller veldig spredt? Vi er nære i alder. 29-34 Jeg er eldstekvakk Har en bror og to søstre. Har du søsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #736 Del Skrevet 10. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (20 minutter siden): Vi er nære i alder. 29-34 Jeg er eldstekvakk Har en bror og to søstre. Har du søsken? Eldstekvakk😂🙂hihi. så nær er fint sikkert, da er dere sikkert litt samme sted tenker jeg. Hadde en søster få år eldre, men døde for et par år tilbake. Ingen nå, så det å være 4 høres fint ut, sa er man en liten gjeng❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. april 2022 #737 Del Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Eldstekvakk😂🙂hihi. så nær er fint sikkert, da er dere sikkert litt samme sted tenker jeg. Hadde en søster få år eldre, men døde for et par år tilbake. Ingen nå, så det å være 4 høres fint ut, sa er man en liten gjeng❤️ Ja 😂 Vi er gode venner hele gjengen nå. Var ikke alltid det når vi var yngre 😆 Huff, så trist å høre 🥺❤ Er sikkert ekstra tungt når dere bare var to ❤ Hvis dere var nære iallefall. Huff 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #738 Del Skrevet 10. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. april 2022 #739 Del Skrevet 10. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Vi er nære i alder. 29-34 Jeg er eldstekvakk Har en bror og to søstre. Har du søsken? Må ha blitt mye krangling i oppveksten da? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. april 2022 #740 Del Skrevet 10. april 2022 Oslo ❤️ Sett fra rundt Frammuseet/ Norsk Maritimt Museum: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå