Trish Skrevet 12. august 2023 #6881 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Så romantisk 🥰 Ja det ble plutselig veldig fint 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #6882 Del Skrevet 12. august 2023 Trish skrev (Akkurat nå): Ja😊 Rosé? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 12. august 2023 #6883 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Rosé? 😀 Ja👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #6884 Del Skrevet 12. august 2023 Trish skrev (Akkurat nå): Ja det ble plutselig veldig fint 😍 Nydelig bilde 🥰 vakker innsjø og stilig glass og kveldshimmelen *sukk* 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #6885 Del Skrevet 12. august 2023 Trish skrev (Akkurat nå): Ja👍 Rosé er favorittvinen min 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 12. august 2023 #6886 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (19 minutter siden): Rosé er favorittvinen min 😀 Nice 😃 jeg liker alle typene, klarer ikke velge 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 12. august 2023 #6887 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (20 minutter siden): Nydelig bilde 🥰 vakker innsjø og stilig glass og kveldshimmelen *sukk* 🥰 🥰🥰 (Glassene er fra rusta, resten kan jeg ikke fikse 😅) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #6888 Del Skrevet 12. august 2023 Trish skrev (3 minutter siden): Nice 😃 jeg liker alle typene, klarer ikke velge 🙈 Jeg er mer en øl person (liker all slags øl😃) men av vin er det rosé jeg foretrekker spesielt hvis jeg ikke drikker til mat😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #6889 Del Skrevet 12. august 2023 Trish skrev (3 minutter siden): 🥰🥰 (Glassene er fra rusta, resten kan jeg ikke fikse 😅) Veldig heldig med det bildet og ja glasset var fint 😀👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikingmamma Skrevet 12. august 2023 #6890 Del Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Gleder meg! Ja, det er best for deg! 🤪🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 12. august 2023 #6891 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Jeg er mer en øl person (liker all slags øl😃) men av vin er det rosé jeg foretrekker spesielt hvis jeg ikke drikker til mat😊 Liker veldig godt øl til maten, men helst lyst øl, men orker ikke mer enn et par øl før jeg heller drikker noe annet😅 Rosé er nok lettest å like 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 12. august 2023 #6892 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Veldig heldig med det bildet og ja glasset var fint 😀👍 Jeg var veldig heldig fordi de fine fargene forsvant maks 5 min etter Men fortsatt veldig fint vær i forhold til hva det har vært tidligere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august 2023 #6893 Del Skrevet 12. august 2023 Trish skrev (33 minutter siden): Ja😊 Kose deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #6894 Del Skrevet 12. august 2023 Trish skrev (3 minutter siden): Liker veldig godt øl til maten, men helst lyst øl, men orker ikke mer enn et par øl før jeg heller drikker noe annet😅 Rosé er nok lettest å like 😊 Enig om rosé😀 drakk masse rødvin når jeg var ung & dum & pretensiøs men nå foretrekker jeg faktisk hvit foran rød men helst rosé, å sitte på en cafe/vinbar med ett glass rosé eller hvit og se på livet en times tid er kos 😊 Liker best britisk øl men liker alt og er jeg på pub går det gjerne mest i lys øl/pils fordi det er mildere og svakere, og en god sterk IPA går like fort ned som en lettere øl🙃😵😆 men favoritt ølen min er Brooklyn Lager, usikker på om den er lys eller mørk😅 men god 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #6895 Del Skrevet 12. august 2023 Trish skrev (4 minutter siden): Jeg var veldig heldig fordi de fine fargene forsvant maks 5 min etter Men fortsatt veldig fint vær i forhold til hva det har vært tidligere Typisk 😅 men ja du fikk til et skikkelig vakkert og stemningsfullt bilde🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august 2023 #6896 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Typisk 😅 men ja du fikk til et skikkelig vakkert og stemningsfullt bilde🥰 Jeg drikker ikke vin så for meg var det hjemmelaget jordbærsaft 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #6897 Del Skrevet 12. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg drikker ikke vin så for meg var det hjemmelaget jordbærsaft 😄 Høres i grunnen godt ut, aldri prøvd 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 12. august 2023 #6898 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Enig om rosé😀 drakk masse rødvin når jeg var ung & dum & pretensiøs men nå foretrekker jeg faktisk hvit foran rød men helst rosé, å sitte på en cafe/vinbar med ett glass rosé eller hvit og se på livet en times tid er kos 😊 Liker best britisk øl men liker alt og er jeg på pub går det gjerne mest i lys øl/pils fordi det er mildere og svakere, og en god sterk IPA går like fort ned som en lettere øl🙃😵😆 men favoritt ølen min er Brooklyn Lager, usikker på om den er lys eller mørk😅 men god 😀 Tror jeg har mye mer harry smak enn deg 🙈 Tidligere likte jeg hvitvin best men i det siste har jeg likt rødvin mer og mer Syns sterkt øl smaker like godt som svakere, hvis den er lys 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #6899 Del Skrevet 12. august 2023 Trish skrev (2 minutter siden): Tror jeg har mye mer harry smak enn deg 🙈 Tidligere likte jeg hvitvin best men i det siste har jeg likt rødvin mer og mer Syns sterkt øl smaker like godt som svakere, hvis den er lys 😀 Tviler 😁 jeg liker mye rart 😁 Jeg orket ikke hvitvin som ung men liker det bedre og bedre 😊 Skikkelig mørkt øl type stout og porter kan være litt vrangt, veldig bittert og kraftig ofte 😅 men var første ølen jeg drakk som ikke var pils 😃 «mørk lys øl» type mørkt hveteøl kan være veldig godt 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 12. august 2023 #6900 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Tviler 😁 jeg liker mye rart 😁 Jeg orket ikke hvitvin som ung men liker det bedre og bedre 😊 Skikkelig mørkt øl type stout og porter kan være litt vrangt, veldig bittert og kraftig ofte 😅 men var første ølen jeg drakk som ikke var pils 😃 «mørk lys øl» type mørkt hveteøl kan være veldig godt 😀 😁 Kan hende jeg kommer til å like mørkt øl mer etterhvert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå