Plotty Skrevet 2. april 2022 #641 Del Skrevet 2. april 2022 Her er hele familien coronasjuk så her går det i Peppa Gris... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. april 2022 #642 Del Skrevet 2. april 2022 Plotty skrev (22 minutter siden): Her er hele familien coronasjuk så her går det i Peppa Gris... God bedring 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #643 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (1 time siden): Unnskyld om det ble for personlig spørsmål Neinei at jeg bor i Oslo er ingen hemmelighet, ikke tenk på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #644 Del Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Neinei at jeg bor i Oslo er ingen hemmelighet, ikke tenk på det Tenkte på det med tigerstaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #645 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (18 minutter siden): Tenkte på det med tigerstaden 🤔 Tigerstaden er jo oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #646 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (20 minutter siden): 🤔 Tigerstaden er jo oslo Men en bydel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #647 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (55 minutter siden): Tenkte på det med tigerstaden Det går ut på det samme vel? Oslo er tigerstaden😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #648 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Men en bydel? Bydel er også nevnt😃 all good Cid. No worries! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #649 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (48 minutter siden): Men en bydel? Nei er ikke en bydel. Er et gammelt kallenavn på oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #650 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Nei er ikke en bydel. Er et gammelt kallenavn på oslo Mange har jo brukt det som navn på delen av Oslo hvor de rike bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #651 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Mange har jo brukt det som navn på delen av Oslo hvor de rike bor? Hakke jeg hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #652 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Hakke jeg hørt om Ikke jeg heller. DER bor jeg defintivt ikke. Meeen det er en lang spasertur unna da. Rikmannsdelen. Hender jeg er der. Med kjendisene. Foxy Moxy på Samson bakeri og sånn😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #653 Del Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller. DER bor jeg defintivt ikke. Meeen det er en lang spasertur unna da. Rikmannsdelen. Hender jeg er der. Med kjendisene. Foxy Moxy på Samson bakeri og sånn😛 Du bor jo i gettoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #654 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Du bor jo i gettoen Ja! hevdet ikke noe annet. Derav «der bor jeg definitivt ikke». Men man går til Nordstrand på 30 min, east side to the west side. Gjør det om sommeren. Kikker på kjendiser og spiser pizza😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #655 Del Skrevet 2. april 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ja! hevdet ikke noe annet. Derav «der bor jeg definitivt ikke». Men man går til Nordstrand på 30 min, east side to the west side. Gjør det om sommeren. Kikker på kjendiser og spiser pizza😎 Nordstrand er jo teknisk sett på southside . Men det er vel en westside feeling man får der Endret 2. april 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #656 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (26 minutter siden): Hakke jeg hørt om Hørt om det i alle år, nå er jeg forvirret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #657 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (30 minutter siden): Nordstrand er jo teknisk sett på southside . Men det er vel en westside feeling man får der Veldig! Østkantens vestkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #658 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (13 minutter siden): Hørt om det i alle år, nå er jeg forvirret Tigerstaden er et annet navn på hele Oslo, ikke en del. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #659 Del Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tigerstaden er et annet navn på hele Oslo, ikke en del. 👍 Jo men har sett folk på tv referere til den delen av Oslo hvor de rike bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #660 Del Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Veldig! Østkantens vestkant. Men det er jo sør i Oslo. Selv om man kaller det østkant. Det burde heller vært sånn south central Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå