Gjest Peanut Skrevet 5. mai 2023 #6421 Skrevet 5. mai 2023 Jeg skal ta å omorganisere etter dato og sånn, men enn så lenge ser det sånn ut i ny bokhylle på rommet mitt av det jeg har puttet inn så langt: De to øverste hyllene rett frem er bøker jeg ikke har lest ennå <_< Hylle nr 3 og 5 er fylt opp dobbelt <_<
Sola de Skrevet 6. mai 2023 #6428 Skrevet 6. mai 2023 Cid skrev (På 5.5.2023 den 3.52): Å! hvilken kanal? Pleide å gå på nrk men ser ikke ut som de har tenkt å sende siste sesongen
Cid Skrevet 6. mai 2023 #6429 Skrevet 6. mai 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Å! hvilken kanal? Pleide å gå på nrk men ser ikke ut som de har tenkt å sende siste sesongen Ser på Viaplay vet ikke hvilke kanaler det går på da den eneste kanalen jeg ser på et nyhetskanalen Jeg startet først på serien i september og ble raskt hektet og så de ti første sesongene på bare litt over en måned 😅 brann serier er spennende
Sola de Skrevet 6. mai 2023 #6430 Skrevet 6. mai 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Ser på Viaplay vet ikke hvilke kanaler det går på da den eneste kanalen jeg ser på et nyhetskanalen Jeg startet først på serien i september og ble raskt hektet og så de ti første sesongene på bare litt over en måned 😅 brann serier er spennende Liker den serien godt jeg også
Cid Skrevet 6. mai 2023 #6431 Skrevet 6. mai 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Liker den serien godt jeg også Spoiler Men trist at Casey forlot serien og jeg savner fortsatt Otis 😕
Sola de Skrevet 6. mai 2023 #6432 Skrevet 6. mai 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Skjul innhold Men trist at Casey forlot serien og jeg savner fortsatt Otis 😕 Blir ikke samme uten Casey der, men kommer sikkert nye inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå