Gå til innhold

Ta et bilde av det som er foran deg akkurat nå.. ✨📸


Gladikaffe

Anbefalte innlegg

Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Neimen, så søtt. Noen is spreading some løøøv 😘😁IMG_20230127_084214961_HDR.thumb.jpg.6d0f950638a48899c193daff8e78ba97.jpg

Cassidy Tvillingene synes at dette er et fint bilde.🥰🥰🖼️🖼️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvakkekyllingen skrev (1 time siden):

Neimen, så søtt. Noen is spreading some løøøv 😘😁IMG_20230127_084214961_HDR.thumb.jpg.6d0f950638a48899c193daff8e78ba97.jpg

Så fint :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Kjøpte du mye godis på VM? :) 

Vinmonopolet og helsekost .. i bygda der har de skjønt det ..alt med måte , litt god drikke og sunn kost og du vil ha det bedre lengre 🙂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus skrev (Akkurat nå):

Vinmonopolet og helsekost .. i bygda der har de skjønt det ..alt med måte , litt god drikke og sunn kost og du vil ha det bedre lengre 🙂

🥳

Endret av Embla Othea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (Akkurat nå):

Flott kommentar , p

Vinmonopolet er viktig å ha i bygda. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Vinmonopolet er viktig å ha i bygda. 😅

Ja absolutt , det fører til alt det en på bygda har å snakke om resten av uka.. det er samlende og sosialiserende aktivitet.. er vel neppe noen som ikke liker baksnakk i dette landet ? Det elsker vi ..alkohol og kaffi medfører slakke tarmer slik at vi får ut alt dritet vi har samlet opp igjennom uka..i det store og hele..et godt inntak og våte partnere blir både lekre og sexy ..ja til og med naboen sin..nei hva skal vi klage over ? Har det gått over styr , ja da er bedehusene der..hvor vi starter fra skrætsj som moralistenes høyborg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (Akkurat nå):

Ja absolutt , det fører til alt det en på bygda har å snakke om resten av uka.. det er samlende og sosialiserende aktivitet.. er vel neppe noen som ikke liker baksnakk i dette landet ? Det elsker vi ..alkohol og kaffi medfører slakke tarmer slik at vi får ut alt dritet vi har samlet opp igjennom uka..i det store og hele..et godt inntak og våte partnere blir både lekre og sexy ..ja til og med naboen sin..nei hva skal vi klage over ? Har det gått over styr , ja da er bedehusene der..hvor vi starter fra skrætsj som moralistenes høyborg 🙂

Haha - jeg er helt enig som bygdejente! :hoppe:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (På 26.1.2023 den 0.36):

Baby Yoda 😁

IMG20230125015444.jpg

Likte Gremlins jeg å 🙂 husker ikke helt hva de andre het da ..hmmm

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (45 minutter siden):

Vinmonopolet og helsekost .. i bygda der har de skjønt det ..alt med måte , litt god drikke og sunn kost og du vil ha det bedre lengre 🙂

Kloke bygdefolk 😊👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus skrev (3 timer siden):

Ja absolutt , det fører til alt det en på bygda har å snakke om resten av uka.. det er samlende og sosialiserende aktivitet.. er vel neppe noen som ikke liker baksnakk i dette landet ? Det elsker vi ..alkohol og kaffi medfører slakke tarmer slik at vi får ut alt dritet vi har samlet opp igjennom uka..i det store og hele..et godt inntak og våte partnere blir både lekre og sexy ..ja til og med naboen sin..nei hva skal vi klage over ? Har det gått over styr , ja da er bedehusene der..hvor vi starter fra skrætsj som moralistenes høyborg 🙂

😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Kos 🥳

Ja, ingenting er som et glass rødvin til maten 🍷men jeg tåler jo lite og blir trøtt etter ett glass 😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (4 minutter siden):

Ja, ingenting er som et glass rødvin til maten 🍷men jeg tåler jo lite og blir trøtt etter ett glass 😂

Jeg har aldri drukket vin men kan tenke meg at det er godt. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (3 minutter siden):

Jeg har aldri drukket vin men kan tenke meg at det er godt. 😁

Jeg er veldig glad i rødvin til mat men liker ikke å bli påvirket, så stopper etter 1-2 glass.  Hva liker du best å drikke da?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (20 minutter siden):

Jeg er veldig glad i rødvin til mat men liker ikke å bli påvirket, så stopper etter 1-2 glass.  Hva liker du best å drikke da?

Vel - siden jeg er innlagt på psykiatrisk så har jeg kun tilgang til brus, juice, saft, kaffe og te 🤪 Så det blir mye kaffe.

Men jeg må ærlig innrømme at jeg har lyst på e5 glass vin eller en Corona av og til 🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...