Gjest Agent smith Skrevet 16. november 2022 #5041 Del Skrevet 16. november 2022 Frøkenfryden skrev (22 timer siden): Barnslig og gammel på samme tid😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. november 2022 #5042 Del Skrevet 16. november 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Barnslig og gammel på samme tid😄 Hehe. Mann danderte🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #5043 Del Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (1 time siden): Nå fikk Cassidy Tvillingene skikkelig lyst på Smågodt vi.😋😋🥰🥰🍬🍬🍭🍭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. november 2022 #5044 Del Skrevet 16. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Nå fikk Cassidy Tvillingene skikkelig lyst på Smågodt vi.😋😋🥰🥰🍬🍬🍭🍭 Samme her 🍬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #5045 Del Skrevet 16. november 2022 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Samme her 🍬 🍬🍬🍭🍭🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 16. november 2022 #5046 Del Skrevet 16. november 2022 Ha ha, det er flere år siden sist jeg bakte slik sjokoladekake 😂 Den har akkurat kommet ut av ovnen og fått glasur og kokospynt på seg. Værsågod spis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #5047 Del Skrevet 16. november 2022 Adobyen skrev (6 minutter siden): Ha ha, det er flere år siden sist jeg bakte slik sjokoladekake 😂 Den har akkurat kommet ut av ovnen og fått glasur og kokospynt på seg. Værsågod spis. Venter du besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2022 #5048 Del Skrevet 16. november 2022 Adobyen skrev (10 minutter siden): Ha ha, det er flere år siden sist jeg bakte slik sjokoladekake 😂 Den har akkurat kommet ut av ovnen og fått glasur og kokospynt på seg. Værsågod spis. Cassidy Tvillingene synes at den kaken der ser skikkelig digg ut vi.🎂🎂😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 16. november 2022 #5049 Del Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (15 minutter siden): Venter du besøk? Nei, ikke som jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #5050 Del Skrevet 16. november 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Nei, ikke som jeg vet om Ser godt ut er det kokos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 16. november 2022 #5051 Del Skrevet 16. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ser godt ut er det kokos? Ja, jeg hadde ikke noe pynt, så da drysset jeg på litt kokosmasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2022 #5052 Del Skrevet 16. november 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Ja, jeg hadde ikke noe pynt, så da drysset jeg på litt kokosmasse. Bon appetitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. november 2022 #5053 Del Skrevet 17. november 2022 Adobyen skrev (10 timer siden): Ha ha, det er flere år siden sist jeg bakte slik sjokoladekake 😂 Den har akkurat kommet ut av ovnen og fått glasur og kokospynt på seg. Værsågod spis. Moren min lagde sånn som var så god 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. november 2022 #5054 Del Skrevet 17. november 2022 Adobyen skrev (10 timer siden): Ha ha, det er flere år siden sist jeg bakte slik sjokoladekake 😂 Den har akkurat kommet ut av ovnen og fått glasur og kokospynt på seg. Værsågod spis. 😍 Nå fikk jeg lyst på kake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 17. november 2022 #5055 Del Skrevet 17. november 2022 Entern skrev (2 timer siden): Moren min lagde sånn som var så god 🥰 Ja, dette er en kake som min mor også bakte til alt mulig av bursdager, dugnader og alt. Mye kake for lite penger 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. november 2022 #5056 Del Skrevet 17. november 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Ja, dette er en kake som min mor også bakte til alt mulig av bursdager, dugnader og alt. Mye kake for lite penger 😊 Ja praktisk og god kake 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. november 2022 #5057 Del Skrevet 17. november 2022 Adobyen skrev (4 timer siden): Ja, dette er en kake som min mor også bakte til alt mulig av bursdager, dugnader og alt. Mye kake for lite penger 😊 Barndomsminnerkake❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. november 2022 #5058 Del Skrevet 17. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Barndomsminnerkake❤️ Ja samme her 🧡 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. november 2022 #5059 Del Skrevet 17. november 2022 Adobyen skrev (17 timer siden): Ha ha, det er flere år siden sist jeg bakte slik sjokoladekake 😂 Den har akkurat kommet ut av ovnen og fått glasur og kokospynt på seg. Værsågod spis. 😍 Åhh moren min lagde alltid sånn kake også, det var en favoritt her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. november 2022 #5060 Del Skrevet 17. november 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): 😍 Åhh moren min lagde alltid sånn kake også, det var en favoritt her Hører du og jeg og @Adobyen og @Frøkenfryden til sånn omtrent samme generasjon? (Litt retorisk når det gjelder Frøkenfryden for jeg og hun hører absolutt til samme generasjon) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå